Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarom blijf je zo veel oefeningen doen voor een spiergroep terwijl hier al meerdere mensen tegen je gezegd hebben dat dit veel te veel is? wil je advies of niet? of ben je gewoon eigenwijs? Sorry hoor maar ik zou eerst maar eens beginnen met wat beginners oefeningen en zorgen dat je die goed onder de knie krijgt..
omdat ik eerst koppig was en snel resultaat verwachtte.. ben inmiddels achter gekomen dat tijd loont en btw zoals je ziet ben ik nog maar een beginner dus daarom dat ik zulke verwachtingen had.
omdat ik eerst koppig was en snel resultaat verwachtte.. ben inmiddels achter gekomen dat tijd loont en btw zoals je ziet ben ik nog maar een beginner dus daarom dat ik zulke verwachtingen had.
@tunana ik zeg niet dat 3 oefeningen niet genoeg is/kan zijn voor benen (volume intensiteit frequentie etc spelen een rol), maar ik keek naar totaal plaatje van openingspost.
ging mij om verhouding benen/ andere spiergroepen.