Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Dat is je richting, je moet hard bakboord gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is je richting, je moet hard bakboord gaan
Yup, met 8 maanden eigenlijk al, meer van de file o fish momenteelDie kleine van jullie is nu ong 1 jaar toch?
Geef je die nu al happy meals?
Volgend jaar zit hij in de wiethandel 😂Die kleine van jullie is nu ong 1 jaar toch?
Geef je die nu al happy meals?
Iemand moet fam business overnemen 🙋♀️
Noemt ze hem nu ET?Yup, met 8 maanden eigenlijk al, meer van de file o fish momenteel
![]()
Ik heb zo’n grap hier bij wke ooit gemaakt. Nou die viel niet goed 😂
- trouwen + samenwonen
- bachelor halen + beginnen aan master
- proeftijd doorkomen van nieuwe baan + meer uren draaien om studielening volledig los te kunnen laten én nog wat te kunnen sparen
- minimaal 4x per week trainen (voornemen is 5)
- meer tijd inplannen om fysiek/mentaal tot rust te komen
- vaker familie bezoeken
- auto kopen
- alle (relatief) strakke gym kleding de deur uit en volledig naar oversized sportkleding switchen
Kan ook! Bewuste keuze om dat niet te doen. Details laat ik liever achterwege hierZou je niet eerst gaan samenwonen voordat je gaat trouwen? Trouwen kan je de rest van je leven achtervolgen....
.oké dikz*k.- trouwen + samenwonen
- bachelor halen + beginnen aan master
- proeftijd doorkomen van nieuwe baan + meer uren draaien om studielening volledig los te kunnen laten én nog wat te kunnen sparen
- minimaal 4x per week trainen (voornemen is 5)
- meer tijd inplannen om fysiek/mentaal tot rust te komen
- vaker familie bezoeken
- auto kopen
- alle (relatief) strakke gym kleding de deur uit en volledig naar oversized sportkleding switchen
Dat is mien bruur das geen kameroad van mie.
Kan ook! Bewuste keuze om dat niet te doen. Details laat ik liever achterwege hier.
Zoeken wel een mooi plekje uit. Nog eem geduld daarvoor….Voor de babyfotos kunnen jullie hier komen of ik naar jullie @Jespertie 😌
Nsb'er?
Ze is minderjarig?Kan ook! Bewuste keuze om dat niet te doen. Details laat ik liever achterwege hier.