Fitness Seller

Peiling Goede voornemens 2023

Nee als hij getrouwd is dan mogen andere vrouwen niet meer zo naar hem staren :dunno:

Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk!

Hoe ga je dat fysiek of mentaal ontspannen aanpakken?

Waarom, als ik zo vrij mag zijn?
Dank!

Wat betreft het ontspannen, heb ik nog geen (tot in de puntjes) uitgewerkt plan voor. Wel heb ik over een aantal dingen nagedacht, zoals;
- Minder schermtijd (minder prikkels, impulsen)
--> Minder social media (tiktok inmiddels al verwijderd, instagram al leeggehaald en staat ook in de agenda om eruit gepleurd te worden).
- Momenten inplannen om even "niks" te doen (geen werk, school, sport, alles even uit).
- (fysiek): streng gaan houden aan periodieke deloads

Wat betreft kleding, wil mezelf wat meer bedekken. Train sowieso al in wijde truien en draag leggings onder m'n shorts, maar raak nog af en toe verloren in de verslavende pomp + strakke korte mouwen in de gym, mag wel wat minder :). Voelt mentaal toch echt een stuk lekkerder om niet jezelf continu bloot te geven, al snap ik dat de mensen hier op een bodybuild forum dat misschien anders ervaren.

Dank!

Wat betreft het ontspannen, heb ik nog geen (tot in de puntjes) uitgewerkt plan voor. Wel heb ik over een aantal dingen nagedacht, zoals;
- Minder schermtijd (minder prikkels, impulsen)
--> Minder social media (tiktok inmiddels al verwijderd, instagram al leeggehaald en staat ook in de agenda om eruit gepleurd te worden).
- Momenten inplannen om even "niks" te doen (geen werk, school, sport, alles even uit).
- (fysiek): streng gaan houden aan periodieke deloads

Wat betreft kleding, wil mezelf wat meer bedekken. Train sowieso al in wijde truien en draag leggings onder m'n shorts, maar raak nog af en toe verloren in de verslavende pomp + strakke korte mouwen in de gym, mag wel wat minder :). Voelt mentaal toch echt een stuk lekkerder om niet jezelf continu bloot te geven, al snap ik dat de mensen hier op een bodybuild forum dat misschien anders ervaren.
WEIGHT-superJumbo.jpg

Nieuwe meid die niet zeikt over kinderen hebben of die al kinderen heeft en daarover zeikt. Sinds rugoperatie is het met Tante Jill te doen.

Dan kan je nog eerder wensen dat je de staatsloterij wint.

5x op rij
Ze mogen zeiken, maar niet over zaken die je van in begin hebt afgesproken, of je eerst opgeilen om langs te komen om dan zo dronken als een aap beginnen te huilen dat ze gezelschap en haar 3 kinderen mist als je aankomt.
Looking at you Rebecca, ze leest mogelijk mee.

Laatst bewerkt:
Ze mogen zeiken, maar niet over zaken die je van in begin hebt afgesproken, of je eerst opgeilen om langs te komen om dan zo dronken al een aap beginnen te huilen dat ze gezelschap en haar 3 kinderen mist als je aankomt.
3 kinderen van 3 verschillende mannen?

Ze mogen zeiken, maar niet over zaken die je van in begin hebt afgesproken, of je eerst opgeilen om langs te komen om dan zo dronken al een aap beginnen te huilen dat ze gezelschap en haar 3 kinderen mist als je aankomt.
Heeft ze een account?

Heb een paar keer getraind met een draagster van een hoofddoek: totale badass op de oly lifts en crossfit. Ze wilde me bekeren tot dat laatste, vond ik hilarisch.

Wel korte mouwen, gymshark legging en geen handschoentjes maar magnesiumpoeder.

Terug
Naar boven