MuscleMeat

Peiling Goede voornemens 2023

De kwestie is vooral ook om sex tijdens het huwelijk te blijven praktiseren, want op termijn schiet dat er nog wel eens bij in.
Goed voornemen dus voor alle senior-gehuwden ;)
"Sex tijdens het huwelijk is geweldig, zolang je vrouw er maar niet achter komt."

9789050561112-Allah-weet-het-beter_large_nw.jpg

Allemaal hetzelfde, dat extreem orthodoxe
Mwa, dat hoeft niet per se orthodox te zijn. Mijn neef en mijn huisgenoot hebben beiden een relatie met een moslima. De schoonfamilie is in beide gevallen te omschrijven als gematigd gelovig. Ze bidden wel, maar gaan nooit naar de moskee. Verder volgen ze de meeste regels m.b.t. voeding, maar heeft de jongere generatie ook wel eens gezondigd door spek en alcohol te proeven.

Toch is samenwonen zonder te trouwen (of überhaupt een relatie hebben) totaal onmogelijk. Je bent gewoon plotseling verloofd en dan ga je samenwonen na het trouwen. Ik kreeg zelf de indruk dat dat vooral voortkwam uit angst voor wat anderen daar wel niet van zouden denken. Er is immers altijd wel een verre oom of een buurvrouw, die wat strenger in de leer is en daar dan schande van spreekt. En die schande wordt dan door de hele familie gedragen. Totaal achterlijk imo.

Mwa, dat hoeft niet per se orthodox te zijn. Mijn neef en mijn huisgenoot hebben beiden een relatie met een moslima. De schoonfamilie is in beide gevallen te omschrijven als gematigd gelovig. Ze bidden wel, maar gaan nooit naar de moskee. Verder volgen ze de meeste regels m.b.t. voeding, maar heeft de jongere generatie ook wel eens gezondigd door spek en alcohol te proeven.

Toch is samenwonen zonder te trouwen (of überhaupt een relatie hebben) totaal onmogelijk. Je bent gewoon plotseling verloofd en dan ga je samenwonen na het trouwen. Ik kreeg zelf de indruk dat dat vooral voortkwam uit angst voor wat anderen daar wel niet van zouden denken. Er is immers altijd wel een verre oom of een buurvrouw, die wat strenger in de leer is en daar dan schande van spreekt. En die schande wordt dan door de hele familie gedragen. Totaal achterlijk imo.
Je kunt zo'n verloving ook laten duren tot het 8 weken later voorbij is. Je hoeft haar ook niet voor te stellen aan je moeder, die schijn vertoning is alleen voor de kouwe kant.

Dit klopt als een bus en ik spreek uit eigen ervaring.

Hoe vrij en ruimdenkend ze (in beginsel) ook lijken, die mogelijk (strengere) religieuze achterban, sociale controle en "wat ze er wel niet van denken" hangt altijd als een soort zwaard van Damocles boven het hoofd. Voor mij was er -daardoor- niets relaxed aan de relatie die ik korte tijd had.

Laatst bewerkt:

Én hij moet zich bekeren. Dan heb je nog 'geluk' dat je toestemming krijgt. De voorkeur gaat natuurlijk uit naar hetzelfde ras en dan nog het liefst uit dezelfde streek.

• Like
Waarderingen: Pren
Laat je alleen niet leiden omdat het 'moet' vanwege geloofsovertuiging of whatever. Ga je scheiden dan kan je de rest van je leven haar rekeningen betalen.
Slaat de spijker weer op de kop inderdaad.

Iedereen is hier zogenaamd de internetgangster, totdat ze een kutje tegenkomen die ze bang zijn om kwijt te raken. Dan zijn ze namelijk in staat om er alles voor te doen en zijn ze ineens niet meer zo stoer. Van trouwen en kinderen te nemen tegen hun zin etc. Moet niet gekker worden hier:roflol:

Sinds wanneer moet je de rekeningen van een vrouw betalen, als je gaat scheiden? Dan doe je het verkeerd, vind een dame die meer dan jij verdient :dunno:

Trouwen voordat je eerst een bepaalde tijd samen hebt gewoond is wel gevaarlijk man.

Soms heb je van die wijven die uiterst chill zijn om leuke dingen mee te doen maar als het aankomt op jouw sokken wassen en stofzuigen worden ze opeens sicke bitches.

Als je haar in een vlaag van verstandsverbijstering wurgt in haar slaap krijg je levenslang en van een echtscheiding komt ook alleen maar gezeik en vaak ernstige financiële gevolgen. Je kan alleen maar verliezen.

Word wakker bro, doe het niet.

Trouwen voordat je eerst een bepaalde tijd samen hebt gewoond is wel gevaarlijk man.

Soms heb je van die wijven die uiterst chill zijn om leuke dingen mee te doen maar als het aankomt op jouw sokken wassen en stofzuigen worden ze opeens sicke bitches.

Als je haar in een vlaag van verstandsverbijstering wurgt in haar slaap krijg je levenslang en van een echtscheiding komt ook alleen maar gezeik en vaak ernstige financiële gevolgen. Je kan alleen maar verliezen.

Heerlijk dit :roflol:

fallen.jpg

Ik ga stoppen met ALLES. VOOR ALTIJD.
Nee nu serieus. Ik heb het voornemen om 1 boek af te schrijven en 2 bedrijven te starten.

Daarom, trouw een rijke vrouw van bijna de pijp uit. Dan denkt iedereendat ze gewoon door ouderdom gestorven is. Zo doe ik dat altijd. 🤣

Sinds wanneer moet je de rekeningen van een vrouw betalen, als je gaat scheiden? Dan doe je het verkeerd, vind een dame die meer dan jij verdient :dunno:

Ga jij dan minder werken zodat er iemand op je kind gaat passen of knal je hem fulltime naar de opvang?

Terug
Naar boven