MuscleMeat

Goedkeuring LPP schema

gfewjf

Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
79kg
upload_2017-3-20_12-3-12.png

Dit is mijn LPP schema die ik gemaakt heb. Graag zou ik van jullie op of aanmerkingen willen horen :)

Opbouwende kritiek etc mag allemaal.

• Topic Starter Topic Starter
Ksie dat de push raat staat, hierbij opnieuw voor de duidelijkheid :p

upload_2017-3-20_12-19-0.png

Hij ziet er goed uit vind ik.
Ik ben zelfs zo brutal om hem op te slaan, ga ik hem zelf ook een keer gebruiken.

Doe zelf altijd dit:
Pull a
Push A
Legs a
Rustdag
Pull b
Push B
Legs b

Hoe deel jij het het in?

• Topic Starter Topic Starter
Hij ziet er goed uit vind ik.
Ik ben zelfs zo brutal om hem op te slaan, ga ik hem zelf ook een keer gebruiken.

Doe zelf altijd dit:
Pull a
Push A
Legs a
Rustdag
Pull b
Push B
Legs b

Hoe deel jij het het in?
Ik heb dat ook maar was te lui om in excell te verwerken. Daarom staat er bijvoorbeeld bij sommige oefeningen bench/flat DB press.. Dus op push a doe ik bench, en op push b doe ik DB press. En zo verder voor andere spiergroepen.

Verder nog andere op of aanmerkingen iemand?

Te veel borst op de pushdag, in mijn optiek... Je hebt nu 3 presses voor je chest plus dan nog een press voor schouder. Dat is wat veel in mijn ogen.

Ik zou iig de seated chest press eruit halen op je push dag.
Ook zou ik op je pushdag de bench press in wat lagere herhalingen zitten en hoger gewicht (dus meer op kracht). denk hierbij aan 3-6 reps. De tweede compound oefeningen, in jouw geval de incline press, zou je dan op een wat hogere herhalingen kunnen doen (hypertrofie), dus 10-12 herhalingen bijvoorbeeld.

Ook zou ik de reverse peck deck (oefening voor je achterkant schouder neem ik aan?!), op je pull dag doen. Voor je tricep zou ik eerder een overhead oefening kiezen, omdat je hierbij alle koppen van je triceps aanspreekt. Dus bijv. overhead triceps extension.

Lat pulldown zou ik altijd front doen ipv back, omdat t anders best blessuregevoelig is. Ook zou je evt. nog een isolatieoefening voor je traps erin kunnen gooien (shrugs), maar dit is ook geen vereiste imo.

Ik neem aan dat je 5x per week gaat trainen ofzo? Als je 3x per week gaat zou ik eerder voor een Fullbody routine kiezen...

Verder ziet het er goed uit!

Wat mij opvalt is weinig hamstring werk, enorm veel borst volume/weinig triceps volume en misschien nog pullups erin doen? Echt een top oefening voor een bredere rug.

Terug
Naar boven