JDonkers
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker , maar ik zit met het probleem dat ik een hardgainer ben , al eet ik echt veel , in vet zal ik nooit bijkomen , of toch zeker niet veel
je bent 16 en zit gewoon in de groeiStatistieken zeggen toch niet alles over kcal die je moet vreten ?
Waarom lijkt deze topic op een Troll.. 12kg in 6 maanden without fat? Roids? 67kg op 1,80. Wilt dus zeggen dat die eerst 55 was? Ultimate Ecto? 4k kcal kan nooit met die stats. Ja kan wel maar dan met veeeel vet!

Niet in vet aangekomen , spiermassa aangekomen
---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------
Te zien dat die 12 kg natuurlijk geen vet is , alleen spiermassa. Nu heb ik een tijd dak ik blijf staan ?
Ah ok, de wetten der natuur bestaan niet voor jou.
Waar zijn de foto's met bewijs? Kan je gelijk de geschiedenisboeken in.
Zou het eens moeten bijhouden ... weet het niet echt van buiten , maar ik eet wel veel op een dag...
Statistieken zeggen toch niet alles over kcal die je moet vreten ?
+1
Activiteit daarentegen wel.
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------
Zeg nooit nooit![]()

Jawel hoor, + de activiteiten factor. Hoe wil je anders je cut/onderhoud/bulk berekenen?
Jawel hoor. Zoals je zelf ook al aangeeft is die pas 16. Is nog zeker tot zijn 18e aan het groeien. Omdat hij fan super ecto naar ecto is gegaan. Dus 12kg vvm kan NOOIT![]()

Waarom lijkt deze topic op een Troll.. 12kg in 6 maanden without fat? Roids? 67kg op 1,80. Wilt dus zeggen dat die eerst 55 was? Ultimate Ecto? 4k kcal kan nooit met die stats. Ja kan wel maar dan met veeeel vet!
Let wel hard op eten , train hard , en ziet er naar uit dat ik ook genetics heb..
je weet zelf helemaal niet hoeveel je eet, hoe kun je dan zeggen dat je er hard op let? 
rganen etc.)Jawel hoor, + de activiteiten factor. Hoe wil je anders je cut/onderhoud/bulk berekenen?
Als je mijn reacties terug leest. Blijkbaar heb je dat niet gedaan maar ik citeer:
Grootste troll topic ever
Mooie fysiek trouwens voor 6 maanden BB met zo weinig kennis, lachertje...
Maar als je dan toch een antwoord op je vraag wilt hebben.
Volkoren penne (81 cent/500g) - Kippengehakt (1kg /8 eur (20%vet) / Kippenfilet - Saus (pot + ajuin + wortelen)
Zilvervliesrijst - Kip - Spinazie (gewoon diepvries)
Bulkstuff!
En nu een foto van jou ^^
Gaan we even vergelijken ...
Grootste troll topic ever
Mooie fysiek trouwens voor 6 maanden BB met zo weinig kennis, lachertje...
Maar als je dan toch een antwoord op je vraag wilt hebben.
Volkoren penne (81 cent/500g) - Kippengehakt (1kg /8 eur (20%vet) / Kippenfilet - Saus (pot + ajuin + wortelen)
Zilvervliesrijst - Kip - Spinazie (gewoon diepvries)
Bulkstuff!
Dreams, troll
Jij laat je lijde door een troller, dus why zou ik een foto poste?
+1 troll