MuscleMeat

Goedkoopste proteïne en creatine?

Ikzelf heb niet veel ervaring met al die dinges, ik heb een keer besteld bij XXL en een keer bij body&fit. Wat ik mij afvraag is of er degelijk een verschil in zit qua kwaliteit/prijs verhouding.

Maar ik lees nu dat bij XXL eigenlijk betere kwaliteit inzit wat betreft eiwitten enz... Is dit ook zo? Is het bewezen ofzo? Als dit zo is, dan is body&fit zware afripperij.
nja, of de kwaliteit ook echt beter is, geen idee, kom je alleen achter als je een test laat uitvoeren op een random pot whey van de merken betreft hun aminozuur profiel.

WEL weet ik dat ik een groot gebruiker ben van BF en ben sinds k vorig jaar begonnen ben flink in massa toegenomen. dus de whey van BF zal geen ripoff zijn, ik gebruik hun whey als ontbijt en na het trainen, en hun caseine voor het slapen gaan. ik begon op 60kg.
veel van de mensen die ik ken gebruiken het ook en zij zijn ook errug buff, zoek op DBB maar eens: Coexistence op voor de lol.

nja, of de kwaliteit ook echt beter is, geen idee, kom je alleen achter als je een test laat uitvoeren op een random pot whey van de merken betreft hun aminozuur profiel.

WEL weet ik dat ik een groot gebruiker ben van BF en ben sinds k vorig jaar begonnen ben flink in massa toegenomen. dus de whey van BF zal geen ripoff zijn, ik gebruik hun whey als ontbijt en na het trainen, en hun caseine voor het slapen gaan. ik begon op 60kg.
veel van de mensen die ik ken gebruiken het ook en zij zijn ook errug buff, zoek op DBB maar eens: Coexistence op voor de lol.

Ik had je aan kunnen laten komen door een havermout dieet met voldoende zuivel enzo. Of bestaat 75% van je eiwitinname en kcals uit eiwitshakes?

Ikzelf heb niet veel ervaring met al die dinges, ik heb een keer besteld bij XXL en een keer bij body&fit. Wat ik mij afvraag is of er degelijk een verschil in zit qua kwaliteit/prijs verhouding.

Tuurlijk zit daar een verschil in. Bodyenfitshop biedt over het algemeen de beste prijs/kwaliteitsverhouding behalve met de micellar casseïne en Proteïn Pancakes waarin Bodylab het goedkoopst is.

Maar XXL heeft daarentegen weer producten zoals Mega Grow en Whey Delicious. En vind ook dat XXL het beste assortiment aanbiedt.

Zoals eerder gezegd het hangt van persoonlijke voorkeuren. Ik zelf kies momenteel voor Bodylab, maar je kan ook overal verschillende producten bestellen.. Zoals Megagrow bij XXL, Micellar Caseïne bij Bodylab en Whey Perfection bij Bodyenfitshop.

Ik had je aan kunnen laten komen door een havermout dieet met voldoende zuivel enzo. Of bestaat 75% van je eiwitinname en kcals uit eiwitshakes?
Nop. ik heb nu wel een groot gedeelte uit eiwitshakes doorddat k overgestapt ben op caseine ipv kwark. en dat bevalt me wel beter. heb zeg mr sochtends 30 gram whey en na trainen 45 gram whey en voor het slapen gaan heb ik 50 gram caseine. kwark krijg k mn strot niet meer in na een jaar. bleghhhh. :trollface:

Terug
Naar boven