XXL Nutrition

goedkope eiwit shake

Bezoekers in dit topic

jimi

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2005
Berichten
6.885
Waardering
1
hallo mede bb's heb effe vraagje weet iemand nog een goedkope whey
ik heb wat whey geprobeert maar altijd best duur welke zou ik het beste kunnen kopen:D
 
Ik weet zou gauw niet meer welke het was, maar mijn trainingspartner heeft hele goedkope, zodra ik hem kan bereiken vraag ik het hem... groetjes
 
thanks bro wacht met smacht
 
XXL nutrition, van die zakken.
 
hey goos:D
als je gewoon kwaliteit whey wil moet je voor de zakken van xxl nutrition gaan!!
 
in zwolle zit een winkel betaal je 17.50 voor een kilo is echt goed spul hij heeft ook een websit eik weet hem niet uit mijn hoofd moet je maar even kijken op google ze bezorgen gratis
 
protein 95 van maximize is niet zo duur
===>
23 euro voor 750 g

Maar eigenlijk is het nu ook niet echt zo goedkoop eh!

hebben jullie een linkje van die 'zakken' van XXL nutrition?
 
Heavyweight zei:
in zwolle zit een winkel betaal je 17.50 voor een kilo is echt goed spul hij heeft ook een websit eik weet hem niet uit mijn hoofd moet je maar even kijken op google ze bezorgen gratis


Kijk jimi, da was dus mijn trainingsmaat:cool:
 
TheLordTaketh zei:
protein 95 van maximize is niet zo duur
===>
23 euro voor 750 g

Maar eigenlijk is het nu ook niet echt zo goedkoop eh!

hebben jullie een linkje van die 'zakken' van XXL nutrition?

OMFG, weleens vergeleken met bijv XXL Nutrition?

Daar loopt nu een aanbieding, en jou whey is per kilo 2 keer zo duur:eek:
 
hey jimi,
kijk eens op www.be-fitshop.nl
daar heb je 4,5 of 5 kg voor minder dan 70 euries. Daar haal ik het ook, het is goed en nog lekker ook.
 
Die zakken van XXL Nutrition is inderdaad goed spul!
 
thanks jongens voor de vele reakties ik denk dat ik voor xxl ga deze heb ik nog nooit geprobeerd en wil dit effe proberen jullie zeggen dat het goed is dus moet ik dit maar effe bestellen thanks bro's
 
Heavyweight zei:
in zwolle zit een winkel betaal je 17.50 voor een kilo is echt goed spul hij heeft ook een websit eik weet hem niet uit mijn hoofd moet je maar even kijken op google ze bezorgen gratis
Body en fitshop

Alleen kan je het er beter zelf gaan halen, mocht het mogelijk zijn.
In de winkel is het ALTIJD goedkoper dan op de site
 
Haal het altijd uit amerika moet je wel 4-5 weken wachten maar goedkoper kan bijna niet 4,6 kilo voor 80 dollar verzendkosten meegerekent!!
Is nog onwijs goeie en lekkere whey ook van optinum nutrition

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ultimate Nutrition Whey

2.2k voor 48 euro
 
Back
Naar boven