Fitness Seller

goedkope goede eiwtibron

havermout, bambix, brinta kan je allemaal ongekookt eten hoor ...

ik doe het alleszins :p

propeer het nog eens met havermout

oké....bedankt voor de tip

• Topic Starter Topic Starter
proradost: gewoon havermout, wat eiwitpoeder, veel magere melk in blender. Zelfs vrij lekker!! Niet van die vieze klodden. Echt wel super voedzaam!!!

Veel supermarkten hebben ook vrij goedkoop ingeblikte krab of garnalen, weer eens wat anders dan tonijn.

kwark van den aldi ....meer dan 10 gr eiwit per 100 gr.

Ik neem 250 gr kwark, 50 gram magere vruchtenyoghurt, 100 gr fruit (zakken uit diepvries Aldi), bambix en wat magere melk.
Super lekker.

punani is aka koopies man:
proteine
tonijn dekamarkt 140gram 0,45
zalm dekamarkt 200gram0,69
kwark ah 500gram 0,50
kipfilet aldi 1kg 4,99
koolvis 400gram dekamarkt 1,39
ei lidl 10 stuks 0,89

carbs
havermout 500gram dekamarkt 0,39
rijst 1kg dekamarkt 0,35
rozijnen 500gram ah 0,55
rijstwafels 12stuks ah 0,29

vetten
walnoten lidl 200gram 2,25
pindakaas deka 0,79

groenten
sperziebonen 500gram dekamarkt 0,45

zoiets:P

Quinoa uit de natuurvoedingswinkel, is een erg langzame koolhydraat nog langzamer dan havermout of zilvervliesrijst. De zaden bevatten grofweg 15% eiwit, 6% vet, 60% zetmeel, 4% as, 3% vezel en 12% water. Goed wassen, ruim 10 minuten koken en past in elk gerecht als vervanging van rijst. Quinoa

Ben ook in de weer met Quinoa. Wat is de voedingswaarde hiervan in gekookte toestand?

Ben altijd in de war met aantal kalorieen tellen etcc... als ik mijn gekookt voedsel moet wegen. Voor/na het koken?

Ik kan geen vis ruiken , laat staan eten :(:barf:
Best wel spijtig ! Maar krijg het echt niet binnen !

40 tot 50 gram is ideaal volgens mij..... na de training.

Op andere tijdstippen neem ik zo'n 30 à 35 gram maar na de training een leangainer shake en die bevat 50 gr eiwit en 50 gr koolhydraten en bijna geen vet.

M
Ik at eens kwark met een ferme schep havermout er door en mijn maag was enkele uren totaal van streek. Kan ook aan mij liggen hoor.

:D zal wel aan jou liggen ja, maar goed ik moet ook bijna kotsen van havermout *echt niet binnen te houden die geur alleen al:kots:* Ik gebruik dan ook brinta!

kwark van den aldi ....meer dan 10 gr eiwit per 100 gr.

Ik neem 250 gr kwark, 50 gram magere vruchtenyoghurt, 100 gr fruit (zakken uit diepvries Aldi), bambix en wat magere melk.
Super lekker.

Die ALDI kwark is echt niet te pruimen vind ik. Weet iemand nog een paar tips om het smaakje op te fleuren? Want om die 50 gram eiwit te laten staan is ook zo zonde.

Die ALDI kwark is echt niet te pruimen vind ik. Weet iemand nog een paar tips om het smaakje op te fleuren? Want om die 50 gram eiwit te laten staan is ook zo zonde.

Zonde dat je het puur niet wegkrijgt..

Beetje vanillesuiker, wat ananas of geraspte cocos erdoor eens proberen dan.

Zonde dat je het puur niet wegkrijgt..

Beetje vanillesuiker, wat ananas of geraspte cocos erdoor eens proberen dan.

Ja dat ga ik maar eens proberen denk ik. Het is vooral die zure aanslag in je mond die niet zo prettig is. Daarom krijg ik een bak kwark niet in één, maar in twee keer pas weg :(

Terug
Naar boven