Fitness Seller

Goedkope HDMI kabels

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Iemand enig idee waar ik voor een goed prijsje HDMI kabels kan bestellen? Heb er een aantal nodig voor een nieuwe tv, mediaspeler, home cinema system, enz..

Thanks alvast!

Koop ze bij de Action. 3 euro per stuk en werken perfect, heb de mijne al 3 jaar.

Action idd.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks iedereen voor de info. Ik zal eens bij de Action gaan kijken.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de dure en de goedkope en is er een zinnige reden om toch dure kabels te kopen?

Wat is eigenlijk het verschil tussen de dure en de goedkope en is er een zinnige reden om toch dure kabels te kopen?
Dat je tegen al je vrienden in de kroeg kan zeggen dat je een met stikstof geïnjecteerde, kogelvrije HDMI-kabel op de kop hebt geslagen.

Alleen als je een grote afstand moet overbruggen heb je wat aan dure kabels. Tot een meter of 2 is het totale onzin om een dure kabel te kopen. Meer dan 2 meter overbruggen kan je overigens ook nog wel af met een goede en goedkope afgeschermde kabel maar dat soort lengtes zijn over het algemeen wel wat prijziger.

Ik heb ze via Ebay. Spotgoedkoop.

Heb er zelf een van 35 euro van 15 meter lang, gekocht bij laptopshop.nl
Dure kabel is onzin, deze werkt perfect, het zijn eentjes en nulletjes die tot 15-20 meter probleemloos over de goedkoopste chinese kabel kunnen.

Maar een goeie tip van de Action, wist niet dat die ook kabels hadden!

lol 15 meter kabel van 35 euro, bij de action 10 meter ofzo voor 3 euro ;p

Wat eric zegt.

Er kan trouwens wel verschil in zitten maar dat schijn je niet te kunnen zien met je ogen dus daarom bullshit of je er een van 3 of 300 euro koopt.

Blokker, action en zelfs aldi. Duurder dan 6 euro worden ze op deze plaatsen niet :).

Wel opletten dat de aansluitingen echt verguld zijn, digitaal signaal is zeer gevoelig voor bit-oxidatie :D

Mensen die zulke kabels kopen kan je ook zo de Erasmusbrug verkopen denk ik.

Het transport van het signaal kan wel door externe factoren onderbroken worden :P .

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 19:12 ----------

Wat eric zegt.

Er kan trouwens wel verschil in zitten maar dat schijn je niet te kunnen zien met je ogen dus daarom bullshit of je er een van 3 of 300 euro koopt.

Een 10m HDMI kabel voor 20 euro is vragen om problemen.

Alleen als je een grote afstand moet overbruggen heb je wat aan dure kabels. Tot een meter of 2 is het totale onzin om een dure kabel te kopen. Meer dan 2 meter overbruggen kan je overigens ook nog wel af met een goede en goedkope afgeschermde kabel maar dat soort lengtes zijn over het algemeen wel wat prijziger.

Ik doelde voornamelijk op deze reactie Jinsu.

Ik kan eigenlijk wel een HDMI kabel van 15m gebruiken

Maar de een zegt hier dat het prima werkt en volgens de andere is het vragen om problemen? (Een goedkope)

Meer ervaringsdeskundigen?

Ze komen regelmatig voorbij op IBood. 3 Stuks in 1 verpakking voor 10 euro!!

Terug
Naar boven