- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat je tegen al je vrienden in de kroeg kan zeggen dat je een met stikstof geïnjecteerde, kogelvrije HDMI-kabel op de kop hebt geslagen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je tegen al je vrienden in de kroeg kan zeggen dat je een met stikstof geïnjecteerde, kogelvrije HDMI-kabel op de kop hebt geslagen.

Mensen die zulke kabels kopen kan je ook zo de Erasmusbrug verkopen denk ik.
Heb er zelf 1tje van 15 meter die probleemloos werkt.Ik kan eigenlijk wel een HDMI kabel van 15m gebruiken
Maar de een zegt hier dat het prima werkt en volgens de andere is het vragen om problemen? (Een goedkope)
Meer ervaringsdeskundigen?
Hoeveel gekost?Heb er zelf 1tje van 15 meter die probleemloos werkt.
Koop ze bij de Action. 3 euro per stuk en werken perfect, heb de mijne al 3 jaar.

en uit onderzoek blijkt ook nog eens dat de 3 euro HDMI kabels van de action beter zijn dan kabels van 150 p/s. ik heb de 3 euro kabel namelijk ook om mijn laptop te koppelen aan mijn tv![]()
Welk onderzoek mag dat zijn dan ?
Het gaat er gewoon om dat een goedkope kabel gets the job done, dus waarom meer uitgeven. Om dan te beweren dat ze zelfs beter zijn twijfel ik aan.
35 euro bij laptopshop.nl
Het verschil tussen een van 3 euro en een van 150 is dat de aansluiting langer heel blijft. Bij mijn broer trok zo een goedkope action kabel uit de tv brak de kabel af en de rest bleef in de tv zitten! Hahahah
in die dure kabels zitten dure metalen in verwerkt zoals goud en dat maakt ze heel kwetsbaar. als je er met je voet op stapt kan je al dikke lag krijgen en kan je hem net zo goed weggooien. op nederland 1 was een documentaire over overgewaardeerde producten die minder waard zijn dan ze lijken.
. Het gaat om het transport van de informatie 'signaalsterkte' en bij goedkope kabels is de afscherming niet voldoende waardoor je pixels of freezes kunt krijgen. Een duur kabel betekent echter niet dat het ook werkt, ik heb verschillende kabels moeten uitproberen "15m". Daarnaast kun je ook problemen krijgen bij het transport van de audio 'PCM' vanwege de jitter.Dan koop je weer een nieuwe. Desnoods koop je er 10, dan ben je nog vele maler goedkoper uit en heb je exact hetzelfde.
Ja klopt we hebben nu die van de blokker al een paar jaarJe hoeft ook niet de goedkoopste te nemen, gewoon degelijk maar nog goedkoop. Als je vaak de kabels eruit haalt dan neem je beter iets dat wat duurzamer is.
Zo snel krijg je geen kabelbreuk. Het gaat om het transport van de informatie 'signaalsterkte' en bij goedkope kabels is de afscherming niet voldoende waardoor je pixels of freezes kunt krijgen. Een duur kabel betekent echter niet dat het ook werkt, ik heb verschillende kabels moeten uitproberen "15m". Daarnaast kun je ook problemen krijgen bij het transport van de audio 'PCM' vanwege de jitter.
Verdiep je eens in afscherming, jitter etc.
ze zijn wel een stuk praktischer, alleen jammer dat sommige oudere toestellen zoals bijv. een hifi dan niet zo'n aansluiting heeft.