Fitness Seller

Goedkope sportschool

Het is veel belangrijker hoe dichtbij een sportschool is. Voor de rest kijkt niemand naar de prijs.

• Topic Starter Topic Starter
Daarom zetten ze die van 60euro ook midden in een woonwijk ;)

Die gyms van €60 zijn meestal van die commerciële, moderne ketens met sauna, zonnebank, talloze groepslessen...

mja zon beetje alles wat je opnoemd hebben ze idd
schijnen mensen leuk te vinden ofzo
je komt daar toch gewoon om te sporten lijkt me???

Bij ons kost een healthcenter in de buurt onbeperkt 71 per maand, dan kun je ook van de sauna etc. gebruik maken, zitten ook alleen maar cardiomonsters volgens mij en wat recreanten misschien die van de fitness toestellen gebruik maken.

Bij ons kost een healthcenter in de buurt onbeperkt 71 per maand, dan kun je ook van de sauna etc. gebruik maken, zitten ook alleen maar cardiomonsters volgens mij en wat recreanten misschien die van de fitness toestellen gebruik maken.

wooow 71 euro per maand :eek:

Dat is 852 euro per jaar:eek:.

Ik betaal voor mijn gym 192 euro pj:p.

Mijn sportschool kost 55 euro in de maand voor onbeperkt.. Met 10% korting omdat ik jeugd onder 18 ben.
Maar ik heb een speciaal abo nu voor 100 euro t/m 31 december onbeperkt :)
idd 3 plasmaschermen zowat naast elkaar ??????
Waar dat voor nodig is? ik weet het niet..
Maar de stuff die er is is wel gewoon goed.

Trouwens, inschrijfgeld, hoeveel kostte dat bij jullie? Bij mij 37,50.. Dat snap ik nou echt niet.. (dat heb ik natuurlijk niet betaald hé..)

iemand ervaring met sportschool breedtveld ?

eerste 3 maanden 68.50 (3 maanden totaal)

daarna 64.00 per 3 maanden.

of voor jaarkaart 195.00/185.00

heel goedkoop natuurlijk maar ik twijfel een beetje aan de kwaliteit ervan???

http://www.sportschool-breedveld.nl/

edit: en geen inschrijfgeld daar

Mijn sportschool kost 55 euro in de maand voor onbeperkt.. Met 10% korting omdat ik jeugd onder 18 ben.
Maar ik heb een speciaal abo nu voor 100 euro t/m 31 december onbeperkt :)
idd 3 plasmaschermen zowat naast elkaar ??????
Waar dat voor nodig is? ik weet het niet..
Maar de stuff die er is is wel gewoon goed.

Trouwens, inschrijfgeld, hoeveel kostte dat bij jullie? Bij mij 37,50.. Dat snap ik nou echt niet.. (dat heb ik natuurlijk niet betaald hé..)

Inschrijfgeld was bij mij € 25,00, ook niet betaald, vond het onzin en daar konden ze zich eigenlijk wel in vinden:rolleyes:
€190,00 per jaar onbeperkt incl. sauna, maar die gebruik ik niet...

Basicfit voor maar 16 euro per maand alleen geen douche,sauna etc.

Ga eens googlen, tegenwoordig zijn er genoeg sportscholen die voor 45,- per kwartaal al onbeperkt fitness aanbieden. Zelf ben ik er lid van zo 1. Ik weet dat de keten Fit 4 Free veel vestigingen heeft door heel NL, maar zou niet weten of dat bij jou in de buurt is.

Kijk gewoon eens rond, stap eens ergens binnen en vraag naar de prijzen!

Ben jij toevallig lid bij F4F?

28 euro per maand bij mijn sportschool zitten douches bij maar gebruik ik niet

28 euro per maand bij mijn sportschool zitten douches bij maar gebruik ik niet

Douches bij een sportschool lijken me wel vrij standaard toch? Blegh moet er niet aan denken om met m'n bezwete lichaam terug naar huis te moeten fietsen.

Nee,bij mijn sportschool niet hoor maar daarom betaal je bij de mijn heel weinig 16 euro per maand voor onbeperkt zweten.

mijne 20 euro in de maand, of 16 als je jaar abbo neemt. alles wat je nodig hebt, 4 kracht zalen waarvan 1 gewichthef zaal met rubberen vloerstukken enzow, 2 cardio zalen. douchen en bar. wat wil je nog meer ?

even als update

heb eindelijk een goedkope sportschool gevonden (68 euro/3maanden)
gewoon simpel, geen overdreven shit en onbeperkt trainen:D

ga voorlopig 3x in de week met het schema van de sportschool aan de slag

Douches bij een sportschool lijken me wel vrij standaard toch? Blegh moet er niet aan denken om met m'n bezwete lichaam terug naar huis te moeten fietsen.
Lijkt mij ook standaard. Trouwens, met lang nat haar dit weer in is ook niet alles, hoor. ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven