Drag
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gyms van €60 zijn meestal van die commerciële, moderne ketens met sauna, zonnebank, talloze groepslessen...
Bij ons kost een healthcenter in de buurt onbeperkt 71 per maand, dan kun je ook van de sauna etc. gebruik maken, zitten ook alleen maar cardiomonsters volgens mij en wat recreanten misschien die van de fitness toestellen gebruik maken.

Bij ons kost een healthcenter in de buurt onbeperkt 71 per maand, dan kun je ook van de sauna etc. gebruik maken, zitten ook alleen maar cardiomonsters volgens mij en wat recreanten misschien die van de fitness toestellen gebruik maken.
.
.

Mijn sportschool kost 55 euro in de maand voor onbeperkt.. Met 10% korting omdat ik jeugd onder 18 ben.
Maar ik heb een speciaal abo nu voor 100 euro t/m 31 december onbeperkt
idd 3 plasmaschermen zowat naast elkaar
Waar dat voor nodig is? ik weet het niet..
Maar de stuff die er is is wel gewoon goed.
Trouwens, inschrijfgeld, hoeveel kostte dat bij jullie? Bij mij 37,50.. Dat snap ik nou echt niet.. (dat heb ik natuurlijk niet betaald hé..)

Ga eens googlen, tegenwoordig zijn er genoeg sportscholen die voor 45,- per kwartaal al onbeperkt fitness aanbieden. Zelf ben ik er lid van zo 1. Ik weet dat de keten Fit 4 Free veel vestigingen heeft door heel NL, maar zou niet weten of dat bij jou in de buurt is.
Kijk gewoon eens rond, stap eens ergens binnen en vraag naar de prijzen!
28 euro per maand bij mijn sportschool zitten douches bij maar gebruik ik niet
Lijkt mij ook standaard. Trouwens, met lang nat haar dit weer in is ook niet alles, hoor.Douches bij een sportschool lijken me wel vrij standaard toch? Blegh moet er niet aan denken om met m'n bezwete lichaam terug naar huis te moeten fietsen.

Lijkt mij ook standaard. Trouwens, met lang nat haar dit weer in is ook niet alles, hoor.![]()