Fitness Seller

Goeie eiwitshakes

Bezoekers in dit topic

Aanraders: ghost supplements / PEsience/ MTS nutrition /xxlnutrition /Yummy sports

Afraders: myprotein / bodyenfitshop

Dit is puur gebaseerd op het drinken als shake met water / melk

Door de havermout smaakt alles wel prima i.m.o
 
Ik gebruik de complex carb gainer van XXL ipv whey. Zit ook best wat eiwit in en smaakt ook een stuk beter. Plus lekker wat extra koolhydraatjes voor de toegevoegde energie!!! Alleen maar pluspunten.

Wel banaan doen, vanille is vies
Vooral tijdens het cutten.
 
Ik gebruik XXL Nutrition whey delicious en als afwisseling op die smaken bestel ik wel eens whey bij bulk powders.
 
Aanraders: ghost supplements / PEsience/ MTS nutrition /xxlnutrition /Yummy sports

Afraders: myprotein / bodyenfitshop

Dit is puur gebaseerd op het drinken als shake met water / melk

Door de havermout smaakt alles wel prima i.m.o
Vind je MP zo tegenvallen nu je andere smaken als ghost gewend bent?
Er zit altijd een smaak tussen die niet bevalt maar over algemeen zijn ze prima te drinken.
 
Ik weet niet wat myprotein met hun whey doet maar ik ben ooit gestopt met daar te kopen omdat ik telkens misselijk werd van de vieze chemische nasmaak. Is wel alweer 4 jaar geleden dus misschien is het inmiddels beter.
 
Vind je MP zo tegenvallen nu je andere smaken als ghost gewend bent?
Er zit altijd een smaak tussen die niet bevalt maar over algemeen zijn ze prima te drinken.

Blijft een persoonlijke mening natuurlijk en smaken verschillen, maar zoals wovano aangeeft vindt ik MP erg chemisch en waterig. De door mij eerder genoemde merken zijn 2x zo duur, maar ik vindt het wel waard. Ik kijk af en toe gewoon naar uit. Probeer het anders gewoon een keer?
 
Blijft een persoonlijke mening natuurlijk en smaken verschillen, maar zoals wovano aangeeft vindt ik MP erg chemisch en waterig. De door mij eerder genoemde merken zijn 2x zo duur, maar ik vindt het wel waard. Ik kijk af en toe gewoon naar uit. Probeer het anders gewoon een keer?
Was ook als mening bedoelt, mijn bericht was erg kort getypt. Excuses.

Ik was vooral benieuwd of het is ontstaan door de andere merken of dat je het altijd al vond bij MP. Dank voor je antwoord
 
Was ook als mening bedoelt, mijn bericht was erg kort getypt. Excuses.

Ik was vooral benieuwd of het is ontstaan door de andere merken of dat je het altijd al vond bij MP. Dank voor je antwoord

Oh op die fiets. Ik vond MP altijd al tegenvallen, maar zodra je duurder merk drinkt is de afkeur wel groter geworden idd
 
Vind je MP zo tegenvallen nu je andere smaken als ghost gewend bent?
Er zit altijd een smaak tussen die niet bevalt maar over algemeen zijn ze prima te drinken.
Ik vind dat de whey van MP heel moeilijk mengt met melk als je 2 scoops in 1 keer mengt.
 
Laatst 5kg voor 40€ besteld bij bulk powders. Prima spul en smaak, chocolade cookies.
gooi er wat olijfolie doorheen voor extra calorieën/vetten
 
Xxl delicious whey. Ik gooi vaak nog wel en banaantje, pindakaas, of juist bevroren rood fruit erdoor. En ik heb een potje xanthaan om alles wat dikker te maken. Ik houd niet van die dunne shakes.
 
Back
Naar boven