- Waardering
- 10.273
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral tijdens het cutten.Ik gebruik de complex carb gainer van XXL ipv whey. Zit ook best wat eiwit in en smaakt ook een stuk beter. Plus lekker wat extra koolhydraatjes voor de toegevoegde energie!!! Alleen maar pluspunten.
Wel banaan doen, vanille is vies
Vind je MP zo tegenvallen nu je andere smaken als ghost gewend bent?Aanraders: ghost supplements / PEsience/ MTS nutrition /xxlnutrition /Yummy sports
Afraders: myprotein / bodyenfitshop
Dit is puur gebaseerd op het drinken als shake met water / melk
Door de havermout smaakt alles wel prima i.m.o
Vind je MP zo tegenvallen nu je andere smaken als ghost gewend bent?
Er zit altijd een smaak tussen die niet bevalt maar over algemeen zijn ze prima te drinken.
Was ook als mening bedoelt, mijn bericht was erg kort getypt. Excuses.Blijft een persoonlijke mening natuurlijk en smaken verschillen, maar zoals @wovano aangeeft vindt ik MP erg chemisch en waterig. De door mij eerder genoemde merken zijn 2x zo duur, maar ik vindt het wel waard. Ik kijk af en toe gewoon naar uit. Probeer het anders gewoon een keer?
Was ook als mening bedoelt, mijn bericht was erg kort getypt. Excuses.
Ik was vooral benieuwd of het is ontstaan door de andere merken of dat je het altijd al vond bij MP. Dank voor je antwoord
Ik vind dat de whey van MP heel moeilijk mengt met melk als je 2 scoops in 1 keer mengt.Vind je MP zo tegenvallen nu je andere smaken als ghost gewend bent?
Er zit altijd een smaak tussen die niet bevalt maar over algemeen zijn ze prima te drinken.
Inderdaad, goede whey. Ik mis enkel nog de smaak banaan, maar dat is persoonlijk.Bodymass van de action ,the best best a man can get