MuscleMeat

**Gorilla Wear OKTOBER ACTIE**

Gorilla Wear

Cool Novice
Waardering
8
Hallo Bodybuilders!

Deze maand hebben we weer de OKTOBER ACTIE!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze keer hoef je alleen maar een fan te zijn van onze pagina en dan maak je al kans op één voucher van 100EURO! We geven er 5 weg!

Check nu FACEBOOK GORILLA WEAR

Groeten,
Gorilla Wear USA

-
-

GEEN FACEBOOK? Maak duidelijk waarom JIJ een voucher nodig hebt!

Heb je FACEBOOK en maak je duidelijk waarom JIJ een voucher nodig hebt? Dan maak je nog meer kans om gekozen te worden!​

NIce, direct ff gedaan.

Ik was al lang fan....

No Facebook.

Ik wil winnen omdat ik toe ben aan nieuwe trainingsgear. Ik heb bijna alleen tanktops maar mijn gym heeft liever dat ik shirts draag.

De GW tanktops die ik voor mijn verjaardag heb gekregen zijn na een halfjaar al te klein geworden voor mij. Op dit moment geen inkomen om ze te vervangen, dus elk steuntje in de rug is altijd welkom.. Buiten dat om geen schokkende reden :D Uiteraard als vaste klant al een tijdje 'geliked' op FB!

Mooie actie weer , goed bezig :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
De GW tanktops die ik voor mijn verjaardag heb gekregen zijn na een halfjaar al te klein geworden voor mij. Op dit moment geen inkomen om ze te vervangen, dus elk steuntje in de rug is altijd welkom.. Buiten dat om geen schokkende reden :D Uiteraard als vaste klant al een tijdje 'geliked' op FB!

Te klein geworden omdat JIJ bent groter bent geworden neem ik aan? ;-P

Fan geworden!! Kan die voucher wel gebruiken voor een nieuwe Jas!

Meeste normale kleding hebben geen goede pasvorm en zitten ook niet lekker en ik verwacht dat de tanktops van GW een heel stuk beter zitten. Daarnaast kan ik, net als de meesten hier, redelijk reclame lopen bij ons op de sportschool!

Meeste normale kleding hebben geen goede pasvorm en zitten ook niet lekker en ik verwacht dat de tanktops van GW een heel stuk beter zitten. Daarnaast kan ik, net als de meesten hier, redelijk reclame lopen bij ons op de sportschool!

Een normaal Tanktopje (hemdje) zou niet passen op Roelly hoor ;-) haha

Onze tanktops hebben verschillende verhoudingen, Classic is de OLD-SCHOOL look, Stamina is juist meer een Tight-fit...het ligt er dus aan wat je fijn vindt.

Succes gewenst!

Zo'n voucher komt goed van pas. Ik heb namelijk stoere kleding nodig om mijn prothese te verbergen, anders kom ik over als zo'n buitenbeentje. Dat wil ik natuurlijk niet.

Te klein geworden omdat JIJ bent groter bent geworden neem ik aan? ;-P

200% room to grow staat op het label, maar zoveel ben ik nou ook weer niet gegroeid (was het maar zo'n feest :D) Gelukkig gaat het om de rib-versie, dus dat is de enige reden dat ik ze nog net aan pas. Misschien volgende keer toch maar een maatje groter kiezen :roflol:

200% room to grow staat op het label, maar zoveel ben ik nou ook weer niet gegroeid (was het maar zo'n feest :D) Gelukkig gaat het om de rib-versie, dus dat is de enige reden dat ik ze nog net aan pas. Misschien volgende keer toch maar een maatje groter kiezen :roflol:

Haha!

Omdat ik de eerste in mijn gym was die met GW spullen liep en ik langzamerhand steeds meer mensen in de gym in GW kleding of met GW gear lopen.

In de afgelopen jaren ontelbaar aantal keer uit broeken gescheurd, shirts die niet meer passen. Een voucher voor gorillawear zal dus meer dan welkom zijn als steuntje in mijn rug in de speurtocht naar goed passende kleren met een merknaam erop.

Terug
Naar boven