MuscleMeat

**Gorilla Wear OKTOBER ACTIE**

Na 23kg afgevallen te zijn kan ik een stel nieuwe kleertjes die niet als een zak om mijn lijf hangen wel gebruiken,. Dit gecombineerd met het feit dat ik zo harig als een zilverrug ben maakt dat Gorilla Wear een perfecte match is met mij!

Ik wil me onderscheiden in de Gym. En gear van Gorilla Wear doet dat voor me.

Reden dat ik de voucher wil:

In de strongman-scene zie ik GW nog weinig voorbij komen(m.u.v Jarno). Ik zou graag meehelpen GW ook onder strongman wat populairder te maken.:D

Ik zou heel graag de voucher willen winnen omdat ik een oorlogskindje ben uit Sierra Leone.
Op mijn 9e ben ik zonder ouders naar Nederland gekomen en nog steeds voortvluchtig voor meerdere instanties. Tot nu toe heb ik mij in mijn leven kunnen voorzien, maar niet altijd even makkelijk.

De wintertijd staat weer voor de deur en dit zal een lastige periode worden voor mij op straat. Elke dag op zoek naar warme plekjes en warme kleding en een potje gel (voor die gladde turk look met gel in hairs je weet toch).

Als ik deze voucher win kan ik mijn strijd tegen het ijzer voortzetten in de ghetto gyms en workouts doen zoals Hannibal for King, zonder kou te vatten in de speeltuintjes.

Dus bij deze mijn inzet en tevens laatste hoop tot een warme winter.

Alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,

Samuel Duarte M'Biaye

Haha lachen topic dit

Mijn reden.. inmiddels ben ik 20 kilo aangekomen en heb ik als doel ooit eens op het podium te staan. Daarvoor zal ik nog flink moeten groeien. Ik train in een gym met weinig (zeg maar gerust bijna geen) vrouwen die aan KT doen. Wat beter dan nog eens extra op te vallen in kleding van Gorilla wear! En gezien ik toch nog aardig moet bouwen zal ik zo nu en dan wat nieuws moeten kopen als ik eruit groei. :D

Als ze die vriend van barbie sponsoren kunnen ze mij ook sponsoren:D

Zijn dieet is patat met bacardi

Wie heeft er gewonnen, kan niks vinden erover.

Actie loopt nog ;)

tis toch nog oktober

Gorilla Wear ik wil er nog even op attenderen dat ik maar één been heb en ik het dus op prijs stel als ik win.

Ik bedoel ook de andere actie :P

Ik bedoel ook de andere actie :P

Dat is een Facebook actie (je moet immers liken en sharen), dus de winnaar wordt gewoon via Facebook bekend gemaakt slimpie ;) Winnaar van deze week is Jonathan Glaze, vandaag bekend gemaakt.

TiiFarR.png

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog eventjes mensen! Wie niet waagt wie niet wint ;-)

Kom maar op, ik kan echt wel iets moois gebruiken.

Hier nog één. Mijn shirts worden te krap! :D

Spannend :D

Terug
Naar boven