klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ben weer 101% keihard aan het trainen. Meisje zie ik minder (als afgesproken
en ik eet ook weer goed en regelmatig.Ben nu al 1,5 week weer echt goed bezig. Nou surf ik veel rond op het internet op zoek naar nieuwe theorieeen en info. En kwam periodisatie tegen. Een principe dat door de Sovjet-Unie vroeger werd gebruikt. En wat hun veel succes op leverde. Ze wonnen bijna altijd op de Olympische Spelen in bepaalde sporten. Ook het HST en DFHT gaat van dit principe uit.
Nou zou ik graag hier een grote discussie willen hebben over da periodisatie fenomeen. My4daY mag aftrappen
. Ervaringen, info, klachten etc....
Hier nog wat info om in te lezen:
[Link niet meer beschikbaar]
en ik eet ook weer goed en regelmatig.Ben nu al 1,5 week weer echt goed bezig. Nou surf ik veel rond op het internet op zoek naar nieuwe theorieeen en info. En kwam periodisatie tegen. Een principe dat door de Sovjet-Unie vroeger werd gebruikt. En wat hun veel succes op leverde. Ze wonnen bijna altijd op de Olympische Spelen in bepaalde sporten. Ook het HST en DFHT gaat van dit principe uit. Nou zou ik graag hier een grote discussie willen hebben over da periodisatie fenomeen. My4daY mag aftrappen
. Ervaringen, info, klachten etc....Hier nog wat info om in te lezen:
[Link niet meer beschikbaar]