- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn buik word wel platter en zie er ook gespierder uit en word ook sterker daarom was ik ook verbaasd dat mijn gewicht niet lager was. Denk dat iemand hier ook zij zo lang ik sterker word en buik platter was ik me niet moet blindstaren op de weegschaalAls ik een dag geen koolhydraten eet ben ik de dag daarna 2 kilo lichter, dat wilt niet zeggen dat ik ook maar iets van vet ben afgevallen. Over je gewicht kan je niets zeggen met één meting.
Ben netjes opgevoed 😂 daar kunnen sommigen hier op de forum nog wat van leren.
Ben netjes opgevoed 😂 daar kunnen sommigen hier op de forum nog wat van leren.
Beetje respect voor uw meerdere!
Wat iedereen al zegt... hoeveel is het.Heb net 1 kommetje brinta op en zit al ram en ram vol. Gewoon zo'n soep kommetje.
Heb de keukenweegschaal gelijk gekocht gisteren. Ga zo mijn brinta weer maken zo als gister en het wegen kijken hoe veel dat is want is een soepkom van de hema maar hema heeft niet op hun site staan hoe veel daar nou in kan ook stom maar ja. Zal zo als ik brinta maak alles appart afvegen de melk is 400ml dat weet ik want ons steelpannetje heeft van die strepen waar je op kunt zien hoe veel er in zit. Ik gok dat het dus 400ml melk is met 50-100 gram brinta en denk dat dit qua cal zit op ong 500-600 cal en zal zo alles afwegen en dan hier even het resultaat posten.Wat iedereen al zegt... hoeveel is het.
1 soepkommetje is ook al een twijfel. Mijn soepkommetjes zijn sowieso 650 ml (vulling 500 ml). Maar je hebt ze van 250 ml. Dus dat zegt als niets.
Een theekopje is ca. 175 ml. Waar je dus al gauw 40-50 gram brinta in kwijt kan. Dan zou je met 2 kopjes mogelijk al 100 gr kunnen hebben. Maar de theekoppen die ik thuis heb zijn 250 ml. Dus je weet nooit wat je eet.
Meten = weten.
Zelfde als een cheatmeal... wraps... je hebt ze van 65 gram en van 90 gram. Nu staat t meestal per wrap op de verpakking wat t makkelijker maakt.
Rijst... zelfde hoeveelheid elke x. Maar als je rijst 1 minuut langer kookt kan t er veel meer uitzien. Dat verschil is bij witte rijst erger dan bij zilvervliesrijst maar toch.
Vele foutjes tellen op.
Mensen die aan willen komen overschatten vaak wat ze eten. Mensen die af willen vallen onderschatten t vaak.
Ben best benieuwd wat je nu hebt ingeschat en wat t echt is als je alles meet.
Maar wees vooral eerlijk naar jezelf.
“ik gok” “ons steelpannetje strepen” “ik denk” “500/600 kcal ongeveer”….Heb de keukenweegschaal gelijk gekocht gisteren. Ga zo mijn brinta weer maken zo als gister en het wegen kijken hoe veel dat is want is een soepkom van de hema maar hema heeft niet op hun site staan hoe veel daar nou in kan ook stom maar ja. Zal zo als ik brinta maak alles appart afvegen de melk is 400ml dat weet ik want ons steelpannetje heeft van die strepen waar je op kunt zien hoe veel er in zit. Ik gok dat het dus 400ml melk is met 50-100 gram brinta en denk dat dit qua cal zit op ong 500-600 cal en zal zo alles afwegen en dan hier even het resultaat posten.
Ik heb wat ik gok geplaatst om zometeen te kijken als ik alles heb afgewogen hoe veel ik er naast zit. Daar werd mij na gevraagd wat ik denk en hoe veel het ook echt is. Dus als ik zo alles heb afgewogen dan plaats ik dat hier om te kijken hoe veel ik er dus naast zat“ik gok” “ons steelpannetje strepen” “ik denk” “500/600 kcal ongeveer”….
Waar zal ik beginnen….
Lang verhaal kort voordat ik weer bonuspunten krijg: Je voedingsschema is waardeloos zolang je niet elke gram afweegt op de weegschaal. Op gevoel moet je met je vriendin spelen, maar voeding moet accuraat MITS je een doel hebt.
Heb de keukenweegschaal gelijk gekocht gisteren. Ga zo mijn brinta weer maken zo als gister en het wegen kijken hoe veel dat is want is een soepkom van de hema maar hema heeft niet op hun site staan hoe veel daar nou in kan ook stom maar ja. Zal zo als ik brinta maak alles appart afvegen de melk is 400ml dat weet ik want ons steelpannetje heeft van die strepen waar je op kunt zien hoe veel er in zit. Ik gok dat het dus 400ml melk is met 50-100 gram brinta en denk dat dit qua cal zit op ong 500-600 cal en zal zo alles afwegen en dan hier even het resultaat posten.
Klopt daarom vanaf nu alles afwegen. Dan ben ik dat voor.100g brinta is 347kcals, ongeveer 350.
400ml halfvolle melk is ongeveer 200kcals, samen 550. dus je zit er mooi tussenin. maar als elke maaltijd zo is gemeten, kun je zo een te kort of teveel van 200-250kcals hebben dagelijks
Hoeveel melk en welke melk?
Bestel gelijk ff een nieuwe batterij, want de mijne die ik meegeleverd kreeg ging snel leeg. ( CR2032)Klopt daarom vanaf nu alles afwegen. Dan ben ik dat voor.
222 ml melk + 88 gram brinta en 15 gr rozijnen schoot uit met de brinta dus is nu dikker dan normaal maar ja eet het wel op maar is dus minder dan ik dacht.Bestel gelijk ff een nieuwe batterij, want de mijne die ik meegeleverd kreeg ging snel leeg. ( CR2032)
Dit is gewoon mijn ligaamsgewicht

u citeerde mijn bericht waar in aangaf hoe veel ik woog deze ochtend en u begon over melk 😂