Fitness Seller

Graag een beetje hulp met mijn voedingsschema

Donrone008

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Beste allemaal,

Ik zou hierbij graag wat advies willen over het aanvullen van mijn dieet.
Ik ben druk geweest met het uitrekenen van alle voedingswaarden en wat hieruit kwam schokte mij.
Wat ik hier en daar lees zit ik ver onder de aanbevolen inname. Ik zou mijn schema graag wat aanvullen zodat ik in de goede richting kom van mijn doelstelling.
Ik heb mijn eetschema in de bijlage er bij gedaan. En hieronder nog wat meer info over mijzelf.

Ik ben een student en heb een limiet wat ik aan voeding uit kan geven.
Ik train sinds 1.2 jaar. ( fitness )(10 kilo aangekomen, van veel macdonalds denk ik )
Ik wil graag binnen nu en 4 maanden 2kg spier aankomen. Maar zeker niet hoger in het vetpercentage (het liefst minder)
Ik train 3 keer per week.
Ma: borst, bi.
Wo: schoud, tri, buik
Za: Rug, benen

Mijn stats zijn:
Lengte: 181cm
Gewicht: 80kg
Vet %: 12

Alvast bedankt!
DonRone

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ik zou geen banaan savonds eten, die kan je naar maaltijd 3 doen ofzo, en dan wat magere kwark voor het slapen bij je eiwitshake

ik zou geen banaan savonds eten, die kan je naar maaltijd 3 doen ofzo, en dan wat magere kwark voor het slapen bij je eiwitshake

Hoezo?

Een banaan is niets mis mee. Als het maar direct na de training is. (ga ik er vanuit dat er 's avonds na het avondeten getraind wordt).

Dus de banaan na de training en de shake vlak voor het slapen gaan.

Hoezo?

Een banaan is niets mis mee. Als het maar direct na de training is. (ga ik er vanuit dat er 's avonds na het avondeten getraind wordt).

Dus de banaan na de training en de shake vlak voor het slapen gaan.

ja oké als je het bekijkt met 's avondstrainen dan kan het wel.
ik ging er eigenlijk vanuit dat het 's middags was (mijn fout) :P

• Topic Starter Topic Starter
Het is inderdaad s avonds mijn training! Misschien was ik wat onduidelijk in dat opzicht.