Fitness Seller

Graag een beetje hulp met mijn voedingsschema

Donrone008

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Beste allemaal,

Ik zou hierbij graag wat advies willen over het aanvullen van mijn dieet.
Ik ben druk geweest met het uitrekenen van alle voedingswaarden en wat hieruit kwam schokte mij.
Wat ik hier en daar lees zit ik ver onder de aanbevolen inname. Ik zou mijn schema graag wat aanvullen zodat ik in de goede richting kom van mijn doelstelling.
Ik heb mijn eetschema in de bijlage er bij gedaan. En hieronder nog wat meer info over mijzelf.

Ik ben een student en heb een limiet wat ik aan voeding uit kan geven.
Ik train sinds 1.2 jaar. ( fitness )(10 kilo aangekomen, van veel macdonalds denk ik )
Ik wil graag binnen nu en 4 maanden 2kg spier aankomen. Maar zeker niet hoger in het vetpercentage (het liefst minder)
Ik train 3 keer per week.
Ma: borst, bi.
Wo: schoud, tri, buik
Za: Rug, benen

Mijn stats zijn:
Lengte: 181cm
Gewicht: 80kg
Vet %: 12

Alvast bedankt!
DonRone

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ik zou geen banaan savonds eten, die kan je naar maaltijd 3 doen ofzo, en dan wat magere kwark voor het slapen bij je eiwitshake

ik zou geen banaan savonds eten, die kan je naar maaltijd 3 doen ofzo, en dan wat magere kwark voor het slapen bij je eiwitshake

Hoezo?

Een banaan is niets mis mee. Als het maar direct na de training is. (ga ik er vanuit dat er 's avonds na het avondeten getraind wordt).

Dus de banaan na de training en de shake vlak voor het slapen gaan.

Hoezo?

Een banaan is niets mis mee. Als het maar direct na de training is. (ga ik er vanuit dat er 's avonds na het avondeten getraind wordt).

Dus de banaan na de training en de shake vlak voor het slapen gaan.

ja oké als je het bekijkt met 's avondstrainen dan kan het wel.
ik ging er eigenlijk vanuit dat het 's middags was (mijn fout) :P

• Topic Starter Topic Starter
Het is inderdaad s avonds mijn training! Misschien was ik wat onduidelijk in dat opzicht.
Alvast bedankt voor de reacties mannen.
Graag wil ik wat meer ideeën over hoe ik omhoog kan met mijn eiwit, khool, kcal en vet.
Volgens mij zit ik vrij laag?

www.calorietabel.nl kan je daarbij helpen.
hier kan je vele producten opzoeken en uitkiezen die voor jou het meest bij de hand liggen.

succes

Heb even je stats bekeken, hiermee heb je momenteel een onderhoudsniveau van ong 2900-3000kcal jij zit momenteel op 1381 kcal. Dit mag dus aanzienlijk omhoog.

Oke bedankt!
En als je mijn schema zo ziet.
In welke maaltijd zou ik wat het beste toe kunnen voegen als we het hebben over eiwit of khool of vet?
En wat voor product bijvoorbeeld?
Alvast bedankt!

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

www.calorietabel.nl kan je daarbij helpen.
hier kan je vele producten opzoeken en uitkiezen die voor jou het meest bij de hand liggen.

succes

Bedankt!

Verder nog iemand suggesties?

Alles is welkom

Update voedingsschema!

:rolleyes:Updatje van mijn voedingsschema!
Graag tips
Wat goed wat fout?
Alvast bedankt!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Te weinig kcal, zie overigens ook geen magere kwark in je schema

Terug
Naar boven