Fitness Seller

Graag een mening

12 jarige mogen niet kuren (aan je handschrift te zien)

Week 1t/m 12 500mg test e
Week 1t/m 10 300mg tren e
Week 1t/m 6 40mg winstrol
Week 1t/m 10 0.25mg caber 2x per week

Zo had ik t gedaan

Week 1 t/m 12 125mg test e
Week 1 t/m 10 400mg tren e
Week 1 t/m 10 200mg mast e
Week 1 t/m 10 50mcg t3
Week 12 t/m 15 50mg clomid

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit en met deze kuur kan ik geen zwelling krijgen moest ik iets beginnen voelen best nolvadex 1 pil nemen dan tijdens kuur ?

Zie het niet gebeuren dat je dat hierop gaat krijgen maar anders als het toch echt terug komt kun je het beste nolva pakken idd van 10 tot 40mg afhankelijk van hoe hard het komt maar dat zal niet nodig moeten zijn

Mooi kuurtje, ik zou zelf op test 250 beginnen en verlagen naar 125 als er probs zouden opduiken.

Is eigenlijk geen verschil tussen 125 en 250 behalve dan dat 250 meer Gyno geeft. Als ik het goed begrijp heeft hij het al eens weg laten halen en hij doelt op een kuurvoorstel met minimale kans op Gyno

• Topic Starter Topic Starter
De helft van deze reacties zijn weg hoe komt dit ?

De helft van deze reacties zijn weg hoe komt dit ?

https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/

---> Bespreken UG labs vanaf nu helemaal verboden <---

Allemaal,

Naar aanleiding van de wereldwijde operatie 'Raw Deal' (Operation Raw Deal - Google News) heeft BODYBUILDING.NL besloten om vanaf vandaag het bespreken van UG labs in zijn geheel (inclusief het noemen van namen) te verbieden.

Het was al verboden om ondermeer perikelen rond UG labs en justitie te bespreken maar nu zijn dus ook de vragen over de kwaliteit van UG labs niet meer toegestaan.

De enige uitzondering op deze regel is een topic in de Echt of Nep? sectie waarin puur en alleen aan de hand van een goede duidelijke foto naar de echtheid wordt gevraagd.

Op het overtreden van deze regel volgt de 1ste keer een strafpunt. De keer daarna zal er direct een ban volgen.

Terug
Naar boven