Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op 300 mg tren is zeker geen caber nodig...Week 1t/m 12 500mg test e
Week 1t/m 10 300mg tren e
Week 1t/m 6 40mg winstrol
Week 1t/m 10 0.25mg caber 2x per week
Zo had ik t gedaan
is caber sowieso nodig dan op tren?
U kan veel zeggen.....want proof....
Ik gebruik het niet op 800mg op 700 tren a wel gedaan en geen verschil dus
Ik gebruik het niet op 800mg op 700 tren a wel gedaan en geen verschil dus
Last van?Persoonsgebonden natuurlijk , toch vrij veel mensen die wel last krijgen , ook al op 300mg
moedermelk
Lekkah free protein
Probeer jij maar eens na armen trainen een balpen vast te houden en te schrijven12 jarige mogen niet kuren (aan je handschrift te zien)

Week 1 t/m 12 125mg test e
Week 1 t/m 10 400mg tren e
Week 1 t/m 10 200mg mast e
Week 1 t/m 10 50mcg t3
Week 12 t/m 15 50mg clomid
Mooi kuurtje, ik zou zelf op test 250 beginnen en verlagen naar 125 als er probs zouden opduiken.
je had merknamen genoemd wss
---> Bespreken UG labs vanaf nu helemaal verboden <---
Allemaal,
Naar aanleiding van de wereldwijde operatie 'Raw Deal' (Operation Raw Deal - Google News) heeft BODYBUILDING.NL besloten om vanaf vandaag het bespreken van UG labs in zijn geheel (inclusief het noemen van namen) te verbieden.
Het was al verboden om ondermeer perikelen rond UG labs en justitie te bespreken maar nu zijn dus ook de vragen over de kwaliteit van UG labs niet meer toegestaan.
De enige uitzondering op deze regel is een topic in de Echt of Nep? sectie waarin puur en alleen aan de hand van een goede duidelijke foto naar de echtheid wordt gevraagd.
Op het overtreden van deze regel volgt de 1ste keer een strafpunt. De keer daarna zal er direct een ban volgen.