Fitness Seller

Graag hulp met een voedingschema

Hawander

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
65kg
Hallo allemaal,

Ik wil graag aankomen maar ik heb niet echt een schema tot mijn beschikking. Is er iemand die een goed schema voor mij heeft om veel aan te komen? Mijn lichaamstype is Ectomorph.

Ik ben 1.83 en weeg 65 kilo ik zou graag 10+ kg aankomen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

met vriendelijke groet,

Hawander

upload_2016-6-26_22-32-1.png

4 domino's pizza's all day err day. 10kg gegarandeerd.

Eten .. eten ... eten ...

Een echt " voedingsschema " is voor jouw nog niet echt nodig denk ik ,
Denk vooral dat je meer moet gaan eten , dit icm krachttraining en de kg's gaan er echt wel komen .

post eerst maar eens wat je nu eet.
Met daarbij het aantal kcal en hoeveel eiwitten koolhydraten en vetten.

@rabotgangster

Je weet dat je onderschrift niet zichtbaar is voor mensen die met hun mobiel de site bezoeken?

Gisteren in het topic waar iemand vroeg hoe aan te komen, verwees je pijl naar een Google ad voor afvallen. :D

Probeer mijn voedingsschema (of een variatie hier op) maar eens. Ik heb hiermee 11 kg gepakt in 4 maanden.. 71 naar 82 kg.

Succes!

Bijlagen

Probeer mijn voedingsschema (of een variatie hier op) maar eens. Ik heb hiermee 11 kg gepakt in 4 maanden.. 71 naar 82 kg.

Succes!

uw schema is voor iemand van 71 kg en hij weegt er maar 65 dus zal hij waarschijnlijk veel te veel verdikken.
hij moet het zelf leren om zijn schema te maken dan gaat hij zelf kunnen zorgen voor zijn eigen vooruitgang.

Eten .. eten ... eten ...

Een echt " voedingsschema " is voor jouw nog niet echt nodig denk ik ,
Denk vooral dat je meer moet gaan eten , dit icm krachttraining en de kg's gaan er echt wel komen .

Waarom zou hij niet gewoon direct beginnen met een deftig voedingsschema ipv zoals jij zegt hem gewoon te gaan volproppen met eten?

Jij begrijpt er echt geen hol van, of wel soms?

Denk je dat de bedoeling is een vet % van 30% te krijgen?

Wie heeft wat gezegd over verdikken, dikke pens krijgen of een VP van 30%? Hij vraagt om aan te komen in kilo's, niet specifiek dat hij niet in vetmassa aan wil komen!

Zelf ben ik 11 kg aangekomen met 3% meer VP, van 12 naar 15%, wat dus gewoon prima is!

Wie heeft wat gezegd over verdikken, dikke pens krijgen of een VP van 30%? Hij vraagt om aan te komen in kilo's, niet specifiek dat hij niet in vetmassa aan wil komen!

Zelf ben ik 11 kg aangekomen met 3% meer VP, van 12 naar 15%, wat dus gewoon prima is!
Jouw startgewicht lag 6 kilo lager (lengte even niet meegenomen). Op een gewicht van net boven de 60 kilo is dat bijna 10%!

Vieze dikz*k.

Terug
Naar boven