Fitness Seller

Graag jullie advies en/of opmerkingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prometheus

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
De beste wensen voor 2012!

Ik plan in maart mijn 2 lichte kuurtjes in, enerzijds om wat enkele Kg's schoon aan de haak ermee te gainen in combinatie met weing tot geen side effecten m.b.t. impotentie en haaruitval.

Maart
Kuur 1

Anavar
6 weken 40 mg per dag.

Aug
Kuur 2

Test E
W1-10 of 250 mg of 500 mg per week.

-Moet ik bij de anavar Nolvadex gebruiken als nakuur?
-Moet ik al Nolvadex gebruiken bij de Test E om gyno tegen te gaan?
-Nolvadex is toch ook schadelijk? zijn er geen betere en veiligere middelen?
-Moet ik Hcg gebruiken om mijn ballen niet te laten krimpen?

Ik moet nog wel iemand vinden die me die spuiten wil gaan zetten want alleen durf ik dat niet.

Bedankt alvast voor de info en raad.

zou eerst eens beginnen met alle info te gaan lezen,kom je vast wel wat antwoorden tegen.

In jouw geval voldoet een toupet als nakuur

Anavar op 40 doet niks

Pas je op dat je haar er niet uit valt?

zou eerst eens beginnen met alle info te gaan lezen,kom je vast wel wat antwoorden tegen.
dit
hcg bij zulke milden kuurtjes zinloos

en als je zelf geen spuit durft te zetten zou ik zeggen begin er dan gewoon niet aan dan ben je afhankelijk van anderen mensen;)

Ik zou gewoon meteen 500mg per week pakken voor 10 weken, dan 4 weken nakuren met nolvadex op 20mg per dag.
Spuiten is easy. Zet gewoon in je schouders en triceps als je niet bij je bil kan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou gewoon meteen 500mg per week pakken voor 10 weken, dan 4 weken nakuren met nolvadex op 20mg per dag.
Spuiten is easy. Zet gewoon in je schouders en triceps als je niet bij je bil kan

Maar amai zeg, dan kan hij z'n haren verliezen :eek::angstig:

Prometheus, ik zou eerst nog 1000 topics openen eer je begint met je creatine kuur.

Je wilt wel massa gainen met AAS, maar je wilt absoluut geen bijwerkingen. Neem dan geen AAS en ga naturel verder, zo niet moet je niet whinen en de knoop doorhakken, je wordt heus niet kaal. Wellicht van de stress om je haar.

Laat de anavar staan en meteen 500mg Test E p/w voor 10 weken.

Neem gewoon 60 mg tbol en 500 testosteron enanthaat.
Nakuren met nolva. Nakuren kan je ook doen met methyltren dit is iets veiliger als nolva :p

Hhha, beste nakuur van je leven!

Laat de var voor wat het is. Hier ga Je weinig tot niets mee pakken. Zeker op 40 mg. Minimaal 70, en verwacht dan nog niet teveel.

Topic nummer zoveel van je. Met vragen die je zelf ook al 100x langs hebt zien komen. Aandachtsgedoe van jou...beetje var in maart! Dicht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven