Goeiedag allen,
Ik ben 30 jaar en 1m78, vetpercentage(volgens mijn weegschaal) is 15,4% ik weeg 76kilo en train nu 4 maanden en ben in deze 4 maanden trouw 3x in de week naar de sportschool gegaan.
Alleen merk ik dat er veel meer moet gebeuren om mijn doel te bereiken dan alleen naar de sportschool te gaan en op alle machines te trainen.
Mijn doel is om massa op te bouwen. Heb het forum wat doorgelezen en zag dat ik dus moet gaan bulken om dit voor elkaar te krijgen.
De sportschool waar ik train heeft best wat apparaten, maar ook stangen en dumbbells dus kan ik oefeningen op verschillende manieren doen.
Wil dus een splitschema doen van 3 dagen en had het volgende in gedachten:
Maandag:
Borst
Barbell Brench Press
Incline Barbell Bench Press
Dumbbell Flyes
Biceps
Dumbbell Curl
Barbell Curl
Machine Curl
Triceps
Dumbbell Overhead Exensions
Bench Dips
Rope Triceps Press Down
(Iedere maandag begin ik met een andere spiergroep, omdat de laatste spiergroep met minder kracht getraind wordt.)
Woensdag:
Benen
Barbell Back Squat
45degrees Leg Press
Leg Extension
Calf Press
Vrijdag:
Schouder
Military Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Upright Row
Rug
Barbell Bent-Over Row
Lat Pulldown
Dumbbell Bent over Rows
Bij alle oefeningen zal ik 8-10 reps doen en zorgen dat de uitvoering belangrijker is dan het gewicht.
Maar zal wel proberen om na elke week ongeveer wat zwaarder te pakken.
Mijn voedingsschema moet ik nog aan werken, maar die zal ik in het voedingsgedeelte posten.
Alvast heel veel dank!
Ik ben 30 jaar en 1m78, vetpercentage(volgens mijn weegschaal) is 15,4% ik weeg 76kilo en train nu 4 maanden en ben in deze 4 maanden trouw 3x in de week naar de sportschool gegaan.
Alleen merk ik dat er veel meer moet gebeuren om mijn doel te bereiken dan alleen naar de sportschool te gaan en op alle machines te trainen.
Mijn doel is om massa op te bouwen. Heb het forum wat doorgelezen en zag dat ik dus moet gaan bulken om dit voor elkaar te krijgen.
De sportschool waar ik train heeft best wat apparaten, maar ook stangen en dumbbells dus kan ik oefeningen op verschillende manieren doen.
Wil dus een splitschema doen van 3 dagen en had het volgende in gedachten:
Maandag:
Borst
Barbell Brench Press
Incline Barbell Bench Press
Dumbbell Flyes
Biceps
Dumbbell Curl
Barbell Curl
Machine Curl
Triceps
Dumbbell Overhead Exensions
Bench Dips
Rope Triceps Press Down
(Iedere maandag begin ik met een andere spiergroep, omdat de laatste spiergroep met minder kracht getraind wordt.)
Woensdag:
Benen
Barbell Back Squat
45degrees Leg Press
Leg Extension
Calf Press
Vrijdag:
Schouder
Military Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Upright Row
Rug
Barbell Bent-Over Row
Lat Pulldown
Dumbbell Bent over Rows
Bij alle oefeningen zal ik 8-10 reps doen en zorgen dat de uitvoering belangrijker is dan het gewicht.
Maar zal wel proberen om na elke week ongeveer wat zwaarder te pakken.
Mijn voedingsschema moet ik nog aan werken, maar die zal ik in het voedingsgedeelte posten.
Alvast heel veel dank!
Laatst bewerkt: