Fitness Seller

Graag jullie mening over mijn cut voedingsschema???

Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Geachte toppers,

Met dit schema ben ik over 6 maand van 105 kg(24%bf) naar 94 kg(15% bf) gegaan,met 5 keer per week bb,en 4 keer per week cardio op nuchtere maag 30 min,maar nu doe ik geen cardio meer ,want ik ben bang dat ik spiermassa kwijt ga raken,toch wil ik graag naar 10 % bf gaan,MAAR GAAT DAT LUKKEN met did schema nog of moet ik veranderingen aanbrengen???ALVAST BEDANKT!!!

MIJN VOEDINGSSCHEMA

Omdat ik onregelmatige werktijden heb, ben ik pas na 8 uur slapen TEGEN 13.00 wakker!!!

13.30 ONTBIJT
----------------------
-50 gram whey(gold standard)
-50 gram bambix 4+
-1 kiwi
-1 glas water

15.30 tussendoortje
----------------------
-1 plak volkoren brood
-50 gram kalkoenfilet
-100 gram kwark
-1 glas water

17.30 AVONDETEN
----------------------------
-100-150 gram volkoren rijst 0f brood of pasta (altijd volkoren)
-250-300 gram vles (kip,vis of rund)
-150-250 gram groente
-2 glazen water
IEDERE DAG WISELT VLEES EN VOLKOREN PRODUCTEN AF!
BIJVOORBEELD (rijst met kip of rund met sperziebonen met brood of vis met pasta,enz...)
RIJST EET IK HET MEEST 4 KEER PER WEEK

18.30 TRAINEN
-----------------------
-1 liter water

20.00 KLAAR MET TRAINEN
------------------------------------------
-50 gram whey(gold standard)
-30 gram dextrose
-2 capsules BCAA 1000 (optimum nutrition)

21.00 tussendoortje
-----------------------------
-1 plak volkoren brood met 25 gram pindakaas
-1 eiwitreep (20 gram eiwit,200 kcal per reep)
-2 glazen watrer
NU BEN IK OP MIJN WERK DUS KAN NIET WARM ETEN

23.45 pauze
-------------------
-200 gram vlees(kip,vis of rund)
-75 gram volkoren rijst,brood of pasta
-200 gram optimel vanilie jogurt met 5 gram muesli en 20 gram PUUR cacao,samen(130 kcal)
SUPER LEKKER DESSERT MET WEINIG kcal!!
-2 glazen water

04.00 LATSTE VAN DE DAG
--------------------------------------------
-15 gram noten of pindakaas
-300 gram kwark
-1 glas water

04.45 SLAPEN zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

calisthenics 1

Onnodige vraag misschien: hoeveel heb je nodig om bijvoorbeeld niet af te vallen? als je dat als uitgangspunt neemt kun je bijvoorbeeld minder eten om af te vallen. Omdat je al zo'n poos bezig bent zou je kunnen proberen het zogenaamde carbcycling (schrijf ik het goed zo??) te proberen. of 2 dagen minder te eten en dan een dag of 2 weer normaal op dat wat je minimaal nodig hebt om niet af te vallen.
Mij lijkt het zaak eerst uit te vinden wanneer je lichaamsvet verbrand in combinatie wat je eet op een dag. Met andere woorden, reken alles eens uit op calorische waardes en zo.
succes ermee in ieder geval.

Wat is je onderhoud?
En hoeveel kcal en welke macro's hebben je maaltijden?
Maakt het voor ons iets makkelijker.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn onderhoud is tegen 3000 kcal en met dit schema kom ik op zo beetje 3000!
Tot nu heb ik geen spiermasa verloren, werd zelfs sterker met veel oefeningen, maar ik was bang
dat ik wel zou kwijt zijn, als ik door zou gaan met cardio, of kan ik wel met zo schema 10% redden, zonder
dat ik spieren kwijt ben, of moet ik nog eiwitten omhoog doen, terwijl ik cardio op nuchtere maag doe, waar
ik altijd voor 1000 mg bcaa neem om toch spierafbraak te minimaliseren?Ik train al 10 jaar en heb nog NOOIT
drooggetraint tot nu toe, dus ik zit op mij max met massa denk ik, en nu wil ik graag definitie, maar
dat komt hard aan, want jij bent gewend aan de massa en helaas kan niet een met ander, of jij moet
gebruiken, maar daar komen veel risico's bij.En als ik van 15 naar 10% zou gaan hoeveel kg moet ik nog afvallen??
Ik heb bijna book geschreven , Sorry :))))

Terug
Naar boven