PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Aller eerst zal ik me even voorstellen , want ben nieuw hier .
Ik ben Patrick , 19 jaar woon in Hoofddorp en fitness al vanaf mijn 16e wat opbouwend begonnen is in verband met andere sporten .
En ook bodybuilding/krachtraining trekt mijn intresse .
Ging nooit echt lekker door zware slaapproblemen dat nu verholpen is
Ik heb hieronder zelf een voedingsschema gemaakt en zou graag de mening van andere daarover horen advies
Wil hier bij wel zeggen dat ik ook wat wil afvallen , wil naar de 7 a 9 % vet percentage zit nu vermoedelijk rond de 21%
Ben 1.85 lang en 96 kg
Mijn schema !
7.00 Brinta en 3 eieren ( het wit )
9.00 3 boterhammen ( pindakaas , honing )
11.00 2 stukken fruit en wat olijven , stuk of 20
13.00 zalm rijst en stukje fruit
15.00 eiwitshake
17.00 Salade/portie groente en kip
19.00 2 kippepootjes
21.00 eiwitshake
Die shake van 15.00 is gebasseerd op het klaar zijn met fitness ( verwacht )
Zal na de training 2 druivensuiker tabletten nemen en na paar minuten mijn eiwit shake
Drinken zal bestaan uit rosevicee , groene thee , water en misschien wat sapjes ., wat ik wil beperken omdat meeste chemische bende is .
En brinta en shakes zullen alleen maar met sojamelk bereid worden .
kip en zalm stukjes zullen ieder uit rond de 100 gram bestaan minimaal toch wel
sojamelk moet er in totaal toch wel een liter van door gaan wat weer 33 gram eiwitjes opleverd
ik heb eigelijk totaal geen ervaring met kallorieen tellen , heb ook zoiets van wat is het nut elk lichaam is anders dus kan NOOIT precies berekend worden .
gram eiwitten tel ik ook nooit op ( weet niet waarom )
Ik heb nu wel genoeg gel*lt als jullie meer info willen over trainen etc en levensstijl... hoor ik het wel
Graag jullie advies .
Patrick v H
Ik ben Patrick , 19 jaar woon in Hoofddorp en fitness al vanaf mijn 16e wat opbouwend begonnen is in verband met andere sporten .
En ook bodybuilding/krachtraining trekt mijn intresse .
Ging nooit echt lekker door zware slaapproblemen dat nu verholpen is
Ik heb hieronder zelf een voedingsschema gemaakt en zou graag de mening van andere daarover horen advies
Wil hier bij wel zeggen dat ik ook wat wil afvallen , wil naar de 7 a 9 % vet percentage zit nu vermoedelijk rond de 21%
Ben 1.85 lang en 96 kg
Mijn schema !
7.00 Brinta en 3 eieren ( het wit )
9.00 3 boterhammen ( pindakaas , honing )
11.00 2 stukken fruit en wat olijven , stuk of 20
13.00 zalm rijst en stukje fruit
15.00 eiwitshake
17.00 Salade/portie groente en kip
19.00 2 kippepootjes
21.00 eiwitshake
Die shake van 15.00 is gebasseerd op het klaar zijn met fitness ( verwacht )
Zal na de training 2 druivensuiker tabletten nemen en na paar minuten mijn eiwit shake
Drinken zal bestaan uit rosevicee , groene thee , water en misschien wat sapjes ., wat ik wil beperken omdat meeste chemische bende is .
En brinta en shakes zullen alleen maar met sojamelk bereid worden .
kip en zalm stukjes zullen ieder uit rond de 100 gram bestaan minimaal toch wel
sojamelk moet er in totaal toch wel een liter van door gaan wat weer 33 gram eiwitjes opleverd
ik heb eigelijk totaal geen ervaring met kallorieen tellen , heb ook zoiets van wat is het nut elk lichaam is anders dus kan NOOIT precies berekend worden .
gram eiwitten tel ik ook nooit op ( weet niet waarom )
Ik heb nu wel genoeg gel*lt als jullie meer info willen over trainen etc en levensstijl... hoor ik het wel
Graag jullie advies .
Patrick v H