MuscleMeat

GrabIt en Spotnet doen facked up

Om dit soort problemen te voorkomen?;).
Met een goeie payserver is het minimaal. Ik download veel series en films, maar 1x tegen gekomen.

Dit deed ik alleen om voor OP te kijken of het bij mij ook zo was. Normaal download ik nooit oudere dingen. Kijk vrijwel elke dag wat er bij gekomen is dus kom dit probleem zelf nooit tegen. En dit is niet de enige manier om te downloaden, als ik wat ouders zoek download ik het ergens anders vandaan ;) Dus waarom geld betalen voor het geen wat je ook gratis kan krijgen :rolleyes:

Je download normaal dmv torrents neem ik aan?

Weet niet hoe het nu zit met torrents, maar toendertijd echt janken met die wisselende, lage downloadsnelheid :roflol:
Ben liever zeker dat ik alles kan downloaden zonder problemen voor 7 euro per maand met een 60mbit lijn dan dat gekloot elke keer.

Weet niet hoe het nu zit met torrents, maar toendertijd echt janken met die wisselende, lage downloadsnelheid :roflol:
Ben liever zeker dat ik alles kan downloaden zonder problemen voor 7 euro per maand met een 60mbit lijn dan dat gekloot elke keer.

Dit, + ook veel vaker films in full HD of blu-ray rips van 30gig in de beste kwaliteit en top geluid.
Vaak zie je bij torrents dat er of heel weinig seeders zijn of enkel seeders bij xvids van 700mb waar ik mijn hond nog niet naar laat kijken

• Topic Starter Topic Starter
ik download alleen recente posts met GrabIt en Spotnet, oudere bestanden download ik natuurlijk met torrents. dus enige manier om dit op te lossen is door een payserver te nemen? maar de bestanden die ik download zijn meestal nog geen dag oud...

Terug
Naar boven