- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk verhaal Ben stiller, maar je hebt de helft niet gelezen, denk ook niet dat je zelf ervaring hebt met 1-1.5g test. 1.5g test werkt compleet anders als 750mg, maar verder ga ik daar niet op in.
Het gaat ook niet om welles nietes wat mij betreft dus prima dat je er niet op in gaat. Daarnaast voegt je post niets toe aan wat ik schreef, anders dan je veronderstelling en die is niet juist. Het is al een tijdje geleden maar tot 2 gram test heb ik gedaan. Verder roept je laatste zin vragen op zonder dat je antwoord geeft en ik denk dat je dat bewust doet omdat je daar inhoudelijk ook niet veel over kunt zeggen. Het zou juist interessant zijn wel uit te wijden, dan valt er nog iets te leren op dit forum, ook voor mij. Maar helaas.
Ik zit nu aan 1 gram test + 1 gram bold, en het lijkt erop dat ik er alleen maar droger van wordt terwijl ik ook op 500 mg test heb gezeten en ik een vochtballon werd.
Moet er wel bij zeggen dat ik nu in mijn 4e week pas zit en nog 12 weken door ga.
Dus het is wel afwachten hoe ik er over een aantal weken uit zie.
grt
Kijk nu komen we ergens. Gebruik je nog iets van anti aromatase naast je kuur? Porter gaf hetzelfde aan als jij, droger op meer mg. Niet mijn ervaring en ik kan het ook niet verklaren. Wie wel?
Ik neem momenteel 1750mg test e + 700mg mast e per week en ben ook niet overdreven opgeblazen (had een dikker hoofd met 750 test + 400 dk)
Heb wel last van lethargie en beetje meer emo dan normaal
AI word hier eigenlijk niet preventief genomen, zo lang je het niet nodig hebt (lees geen extreme sides) zie ik ook niet in waarom je het zou pakken.. Kan alleen maar je gains in de weg staan..
elke 3 dagen minimaal,ik zette eodSpijtig genoeg kickt enanthaat in mijn lichaam pas aan een week of 6/7, met (ultra)sust al na een week of 3. Denk dat dit 'm wordt:
1-12: Ultrasust 2ml e5d = 910mg EW of 2.5ml e5d = 1140mg EW
4-12: Hcg 500iu EW
15-19: Aroxifen 1cap ed
Edit: Als ik het zo zie zijn alle esters in ultrasust vrij kort, zou ik dan e3d injecteren?
Dat is met de toevoeging van masteron en het weglaten van dk wel te verklaren, maar test op 1,5 gram only of 1 gr test met 1 gr bold, zou je meer oestrogenen moeten opleveren dan 500mg. Maar ook geen AI zeker? Is niet echt populair hier.
Ik neem idd geen AI of SARM want daar voel ik me niet lekker op en mijn gyno wordt niet groter of kleiner.
Dat is nu juist het probleem, wil niet 4/5 verschillende middelen gebruiken. Liefst zelfs maar 1, en dat is test.
Hoezo zou dat moeten? Zou het niet kunnen zijn dat je lichaam maar tot een bepaald punt testosteron kan omzetten in oestrogeen?
Ik neem idd geen AI of SARM want daar voel ik me niet lekker op en mijn gyno wordt niet groter of kleiner.
ja,enEod sust
Dan lopen je lange esters wel heel erg op...
Ik zet 2 x per week...meer dan genoeg... Imo
Hoezo zou dat moeten? Zou het niet kunnen zijn dat je lichaam maar tot een bepaald punt testosteron kan omzetten in oestrogeen?
Dit.. Waarom zware medicijnen gebruiken als je het niet nodig hebt? Als je preventief gaat slikken kan je wel aan de gang blijven..