MuscleMeat

Gram test vs *

Leuk verhaal Ben stiller, maar je hebt de helft niet gelezen, denk ook niet dat je zelf ervaring hebt met 1-1.5g test. 1.5g test werkt compleet anders als 750mg, maar verder ga ik daar niet op in.

Leuk verhaal Ben stiller, maar je hebt de helft niet gelezen, denk ook niet dat je zelf ervaring hebt met 1-1.5g test. 1.5g test werkt compleet anders als 750mg, maar verder ga ik daar niet op in.

Het gaat ook niet om welles nietes wat mij betreft dus prima dat je er niet op in gaat. Daarnaast voegt je post niets toe aan wat ik schreef, anders dan je veronderstelling en die is niet juist. Het is al een tijdje geleden maar tot 2 gram test heb ik gedaan. Verder roept je laatste zin vragen op zonder dat je antwoord geeft en ik denk dat je dat bewust doet omdat je daar inhoudelijk ook niet veel over kunt zeggen. Het zou juist interessant zijn wel uit te wijden, dan valt er nog iets te leren op dit forum, ook voor mij. Maar helaas.

Het gaat ook niet om welles nietes wat mij betreft dus prima dat je er niet op in gaat. Daarnaast voegt je post niets toe aan wat ik schreef, anders dan je veronderstelling en die is niet juist. Het is al een tijdje geleden maar tot 2 gram test heb ik gedaan. Verder roept je laatste zin vragen op zonder dat je antwoord geeft en ik denk dat je dat bewust doet omdat je daar inhoudelijk ook niet veel over kunt zeggen. Het zou juist interessant zijn wel uit te wijden, dan valt er nog iets te leren op dit forum, ook voor mij. Maar helaas.

Ik hoef niet in elk topic in herhaling te vallen, wil van jouw wel is weten wat die 2g test deed. ik ben van 1.5g een stuk droger geworden en is me vet gezakt en nog een paar kilo zwaarder geworden ook.

Tja heeft natuurlijk ook met je voeding en training te maken.

elke kuur heb je in mijn ogen een ander doel, maar voor mij geen 18-20 weken test en dk meer.
nog maar te zwijgen over je herstel.

Ben trouwens gestopt met kuren, maar dat heeft hier niks mee te maken.

Fair enough. Het was omnadren volgens mij. Need I say more.. Koppel dat aan mijn 'see food diet' in die tijd en ik werd een grote vette vochtbal. In die tijd waren was ik nog niet zo slim als nu.

Ik kreeg met hoger doseren uiteindelijk geen betere resultaten, alleen meer sides. Al zou ik het nu nog wel overwegen op de manier zoals ik beschrijf en met een goed schoon dieet.

Het langer kuren maakte wel dat ik na verloop van tijd wat vocht verloor en dk als in deca heb ik 1 keer gebruikt en mijn opvatting is dat dit niet in een mijn lichaam thuis hoort. Zo oestrogeen als maar kan. Na twee weken mee gestopt. Dus laatste jaren alleen test en lager doseren, als in 500mg ew. Ik blies uiteindelijk op tot 145 kg. Inmiddels een goed jaar off trouwens. Ondanks lange kuren was ik binnen drie mannen normaal met mijn waarden. Het is erg individueel hoe iemand herstelt, maar volgens mij moet je daar in je kuur rekening mee houden en bij hogere doseringen speelt dat meer. Dat was mijn enige punt volgens mij.

Ik zit nu aan 1 gram test + 1 gram bold, en het lijkt erop dat ik er alleen maar droger van wordt terwijl ik ook op 500 mg test heb gezeten en ik een vochtballon werd.
Moet er wel bij zeggen dat ik nu in mijn 4e week pas zit en nog 12 weken door ga.
Dus het is wel afwachten hoe ik er over een aantal weken uit zie.

grt

Ik zit nu aan 1 gram test + 1 gram bold, en het lijkt erop dat ik er alleen maar droger van wordt terwijl ik ook op 500 mg test heb gezeten en ik een vochtballon werd.
Moet er wel bij zeggen dat ik nu in mijn 4e week pas zit en nog 12 weken door ga.
Dus het is wel afwachten hoe ik er over een aantal weken uit zie.

grt

Kijk nu komen we ergens. Gebruik je nog iets van anti aromatase naast je kuur? Porter gaf hetzelfde aan als jij, droger op meer mg. Niet mijn ervaring en ik kan het ook niet verklaren. Wie wel?

Kijk nu komen we ergens. Gebruik je nog iets van anti aromatase naast je kuur? Porter gaf hetzelfde aan als jij, droger op meer mg. Niet mijn ervaring en ik kan het ook niet verklaren. Wie wel?

Nee gebruik niets erbij maar dat komt meer omdat ik nog aan de roa zit en orals wil vermijden. Dus lijkt me wel verstandig om Aromasin erbij te nemen wil je minder vocht vast houden.
Proviron heeft niets bij mij gedaan kwa vocht maar dat kan misschien bij een ander weer anders zijn.

Ik neem momenteel 1750mg test e + 700mg mast e per week en ben ook niet overdreven opgeblazen (had een dikker hoofd met 750 test + 400 dk)
Heb wel last van lethargie en beetje meer emo dan normaal

Ik neem momenteel 1750mg test e + 700mg mast e per week en ben ook niet overdreven opgeblazen (had een dikker hoofd met 750 test + 400 dk)
Heb wel last van lethargie en beetje meer emo dan normaal

Dat is met de toevoeging van masteron en het weglaten van dk wel te verklaren, maar test op 1,5 gram only of 1 gr test met 1 gr bold, zou je meer oestrogenen moeten opleveren dan 500mg. Maar ook geen AI zeker? Is niet echt populair hier.

AI word hier eigenlijk niet preventief genomen, zo lang je het niet nodig hebt (lees geen extreme sides) zie ik ook niet in waarom je het zou pakken.. Kan alleen maar je gains in de weg staan..

AI word hier eigenlijk niet preventief genomen, zo lang je het niet nodig hebt (lees geen extreme sides) zie ik ook niet in waarom je het zou pakken.. Kan alleen maar je gains in de weg staan..

Dat hangt van het doel van je kuur af. All out bulk dan heb je een punt, al kun je dan nog steeds een serm gebruiken als nolvadex, dan heeft je lever nog steeds de beschikking over een ruime hoeveelheid oestrogenen.
Maar dit topic gaat over 1 gram test. En in de diverse posts wordt gesproken over 1750 tot 2 gram. En de ervaring is dat ze droger worden van de hoge(re) dosering. Dat is opvallend. Helemaal zonder AI.

Ik heb 6 weken provi gebruikt op 50 of 75mg ed, dat weet ik niet exact meer.

Spijtig genoeg kickt enanthaat in mijn lichaam pas aan een week of 6/7, met (ultra)sust al na een week of 3. Denk dat dit 'm wordt:

1-12: Ultrasust 2ml e5d = 910mg EW of 2.5ml e5d = 1140mg EW
4-12: Hcg 500iu EW
15-19: Aroxifen 1cap ed

Edit: Als ik het zo zie zijn alle esters in ultrasust vrij kort, zou ik dan e3d injecteren?
elke 3 dagen minimaal,ik zette eod
succes

Dat is met de toevoeging van masteron en het weglaten van dk wel te verklaren, maar test op 1,5 gram only of 1 gr test met 1 gr bold, zou je meer oestrogenen moeten opleveren dan 500mg. Maar ook geen AI zeker? Is niet echt populair hier.

Hoezo zou dat moeten? Zou het niet kunnen zijn dat je lichaam maar tot een bepaald punt testosteron kan omzetten in oestrogeen?

Ik neem idd geen AI of SARM want daar voel ik me niet lekker op en mijn gyno wordt niet groter of kleiner.

Ik neem idd geen AI of SARM want daar voel ik me niet lekker op en mijn gyno wordt niet groter of kleiner.

Dit.. Waarom zware medicijnen gebruiken als je het niet nodig hebt? Als je preventief gaat slikken kan je wel aan de gang blijven..

Hoezo zou dat moeten? Zou het niet kunnen zijn dat je lichaam maar tot een bepaald punt testosteron kan omzetten in oestrogeen?

Dat hangt van het aromatase enzym af. Hoe meer testosteron, hoe actiever dit enzym wordt. En die activiteit kan op termijn misschien niet meer zo sterk teruggedraaid worden, met verschillende negatieve gevolgen op latere leeftijd. Zowiezo wordt dat enzym actiever bij ouder worden.

En dan mag je de invloed op je oestrogeenreceptoren niet vergeten. Deze zouden ook wel is gevoeliger aan oestrogene stoffen kunnen worden.

Niets moet, naar behoefte uiteraard. De aanname dat die behoefte stijgt bij een hogere dosering is niet vreemd. Maar jij zet er drostanolone bij en dat heeft al een AI werking.

Dit.. Waarom zware medicijnen gebruiken als je het niet nodig hebt? Als je preventief gaat slikken kan je wel aan de gang blijven..

Als je het niet nodig hebt slik je het niet, maar 'zware medicijnen' is nogal relatief. Zeker niet zwaarder dan een dosis test van 1 gram of meer. Een middel als aromasin/ exemestane wat op dit board vaak als zwaar middel wordt bestempeld is in een klinische setting wetenschappelijk getest op non stop gebruik 2 jaar lang, tot doseringen van 800mg per dag en dat is geen type fout en op kinderen vanaf 14 jaar en in alle gevallen is het middel veilig bevonden. Dat kun je van testosteron niet zeggen.
Daarnaast is het de vraag hoe je bepaald of je iets nodig hebt. Alleen als je bloedwaarden laat prikken in je kuur kun je er iets zinnigs over zeggen lijkt me.

Maar het gaat niet om de inzet van AI, het gaat erom dat twee gebruikers melden op hogere doseringen test minder last van vocht te hebben (gehad) als op lagere doseringen. En de verklaring daarvoor blijft uit.

Terug
Naar boven