XXL Nutrition

Gram test vs *

Ik hoef niet in elk topic in herhaling te vallen, wil van jouw wel is weten wat die 2g test deed. ik ben van 1.5g een stuk droger geworden en is me vet gezakt en nog een paar kilo zwaarder geworden ook.

Tja heeft natuurlijk ook met je voeding en training te maken.

elke kuur heb je in mijn ogen een ander doel, maar voor mij geen 18-20 weken test en dk meer.
nog maar te zwijgen over je herstel.

Ben trouwens gestopt met kuren, maar dat heeft hier niks mee te maken.

En Porter, ga je nooit meer kuren, ook een reden waarom je gestopt bent

En Porter, ga je nooit meer kuren, ook een reden waarom je gestopt bent

Heb geen zin meer in de strenge diëten en nu zonder gaat het prima. voel me beter nu. er is meer in het leven, daar kom je wel achter als je wat ouder bent.

Ik zeg nooit nooit, je weet nooit :D

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 13:43 ----------

Die doete alles wat los en vast zat jonguh! :D

Dat viel nog wel mee Jay :D

He Porter ik ben volgende maand ook 40:D, ps ik doe alleen nog laag gedoseerde kuren 500 mg test wel langere tijd

Ik join de club veertigers in april :D

dbb is aant vergrijzen :roflol:

The oldies rules :D

Kunnen jullie niet de capslock gaan gebruiken? Kan het steeds minder goed lezen namelijk...

deca, sust, tren, lekker!! zou er ook nog mast bij gooien men laatste kuur was 1,5 gram a 2 gram per week iets van 12 weken.
600 OF 800 mg deca, 500mg test, 200mg tren en 400mg mast ongeveer.
Soms sust wel wat verhoogd ivm libido, 2 keer per week spuit van 5ml in men reet lekkah!
Geen grap :)

Vroeg is een vrouwtje aan me welke drugs heb je allemaal genomen? ik zij alles. Ook heroine en lsd vroeg ze? ik zij ja alles, zij verteld ik ook zelfs heroine maar nog nooit geen ghb en ketamine, welke drugs vond je het beste eigenlijk?
Ik zij anabolen spuiten 3 maanden lekker gaan beter dan eender welke drugs, zij vroeg wow ik wil ook anabolen proberen dan, ik zij gaat niets doen voor je zijn synthetische mannelijke hormonen dat raad ik je af. Ooh spijtig zij ze.

Sorry voor offtopic geleuter :D

deca, sust, tren, lekker!! zou er ook nog mast bij gooien men laatste kuur was 1,5 gram a 2 gram per week iets van 12 weken.
600 OF 800 mg deca, 500mg test, 200mg tren en 400mg mast ongeveer.
Soms sust wel wat verhoogd ivm libido, 2 keer per week spuit van 5ml in men reet lekkah!
Geen grap :)

Vroeg is een vrouwtje aan me welke drugs heb je allemaal genomen? ik zij alles ook heroine en lsd? ik zij ja alles, zij verteld ik ook zelfs heroine maar nog nooit geen ghb en ketamine, welke drugs vond je het beste eigenlijk?
Ik zij anabolen spuiten 3 maanden lekker gaan beter dan eender welke drugs, zij vroeg wow ik wil ook anabolen proberen dan, ik zij gaat niets doen voor je zijn synthetische mannelijke hormonen dat raad ik je af. Ooh spijtig zij ze.

Sorry voor offtopic geleuter :D
Ik vind dit hoge doseringen voor jouw stats no offence.
Mijn zwaarste is 750 mg test binnen 4 weekjes toch eens een grammetje proberen. Ik had eigenlijk op 750 géén bijwerkingen heb nog nooit bijwerkingen gehad van aas. alleen ram ik me vriendin 10x per dag maar dit vind ik niet erg en een lichte pijn in onderrug ik denk dat dit door de test komt.

Ik vind dit hoge doseringen voor jouw stats no offence.
Mijn zwaarste is 750 mg test binnen 4 weekjes toch eens een grammetje proberen. Ik had eigenlijk op 750 géén bijwerkingen heb nog nooit bijwerkingen gehad van aas. alleen ram ik me vriendin 10x per dag maar dit vind ik niet erg en een lichte pijn in onderrug ik denk dat dit door de test komt.

Heb is 1 gram test gezet gewoon om te zien wat het deed doete men vrouwtje ook 3 keer per dag, nooit last van men rug gehad wel met winstrol en mast last van al men gewrichten, daarmee ik doseer deca hoog, en geen winstrol of bold, primo meer voor me.

Ik snap hem hem, ben er ook achter, dan mega eten erbij ben ik ook beu, ben nu meer een simple gebruiker geworden???

• Topic Starter Topic Starter
Zozo, topic heeft aardig wat teweeg gebracht zie ik.

Ben nog benieuwd naar het antwoord op de onbeantwoorde vraag, hoe is het mogelijk op 1gr test minder last van vocht te hebben als op 500mg en hierdoor droger te komen.

Aromasin zal ik opnemen in de kuur, hoeveel raden jullie aan? Provi gebruik ik niet (meer).

provi en test is voor mij de combinatie ik altijd gebruik, zou hem ook zeker er inlaten

• Topic Starter Topic Starter
Provi deed voor mij niks nakkes nada tegen vocht, heb n heel potje genomen.

hahahaha ik ben ook al wat ouder en steeds lang gedaan op lagere dosis maar wil nu toch eens naar een gram test gaan p/w samen met 400 tren wel voor een 15 weken .

provi deed bij mij ook niet veel tegen vocht

Terug
Naar boven