XXL Nutrition

Grand Theft Auto 4 (pc)

Torrents is toch van persoon naar persoon?
Dus hoe meer gij upload hoe sneller gij download;)
nee heb het net uitgeprobeerd.

upload speed was 170kb/s download was 31kb/s
Zolang je niet op nul gaat zitten krijg je gewoon goede download speeds.

downloadspeed is hier 500KB/s
leve usenet :D

ik nu toevallig ook op 42 uur en zit op 56% verdomme...

Ik heb wel mijn upload nu terug gedraaid naar 10kb/s anders upload ik verdomme meer dan ik download.

Ik heb hem ook op 10kb/s staan en er staan nog meerdere bestanden in men lijstje ook.
Zit bijna op 85% hoop hem morgen te kunnen spelen, als het lukt met die cracks want dat is ook een gek*t zo te lezen.

sommige providers bieden het gratis aan
anders kan je een abo nemen (kost 5 euro per maand ofzo)
dan ga je naar een nzb website ... nzb'tje downloaden, en binnen een dik uurtje is je nieuwe game of film binnen :D

Ik ben hem nu aan het installeren:D.

26% Na 10h 3m pfff...

Heb hem al de hele dag binnen, ga hem morgen installeren denk ik.

80.6% na 2d 18h....****!

ksluit vandaag af met 28%..

Verdarre fatale errors :( En die crack van rapidshare die hier verderop staat werkt ook niet.

strongman;..ik denk dat ik je wel kan helpen. pm me als je hulp nodig hebt

ik snap er geen k*t van...

heb de crack gekopieerd.

heb de paul.dll gecopieerd.
en de launch GTAIV gecopieerd.

maar nu wil hij steeds online gaan registreren. en als ik dan op offline doe dan zit ie te zeiken dat het online moet. :S

ik snap er geen k*t van...

heb de crack gekopieerd.

heb de paul.dll gecopieerd.
en de launch GTAIV gecopieerd.

maar nu wil hij steeds online gaan registreren. en als ik dan op offline doe dan zit ie te zeiken dat het online moet. :S

Bij mij werkt ie ook nog steeds niet, heb al diverse errors voorbij zien komen :(

registreren hoeft helemaal niet

rockstar games social club moet geinstalleerd staan.
internet verbinding moet uit staan.
en je moet zorgen dat je de crack van 27.5kb gebruikt. als je die hebt van 4,nogwat mb ff die andere gebruiken.

dan kan je gta openen, krijg je in een inlogscherm, kies je skip login, krijg je een melding dat je offline staat en bla bla bla.. je kan dan gewoon op play klikken en je spel gaat spelen.

game installeren, crack kopieren http://thepiratebay.org/torrent/4558...)-Fall_0ut_b0y

enigste crack die werkte bij mij (geen bugs in game)

gewoon dat bestand (crack) optstarten vanuit de installatie map, er word dan een dos venster geopend en alles wijst zich vanzelf. internetverbinding hoefde geeneens verbroken te worden bij mij.

enne van die errors, is je systeem wel geschikt voor het spel?

Bij mij werkt die ook prima en binnen 2u gedownload, Usenet4tw

Die link werkt niet, iemand een goede crack?

Hey Folks,

after a longer testing-session of the crack we pred with our GTA-Release we discovered more and ingame protections, thats why we now bring a new and working crack which bypasses the activation of the game, bypasses the serial check and at least bypasses the securom itself. This means that no ingame-protections will come up again.

HowTo:
1) Do a CLEAN Install (if you copied other cracks, delete them or reinstall the game completely)
2) Replace the LaunchGTAIV.exe with our launcher
3) Run GTA IV from Rockstar Games Social Club
4) NO ACTIVATION AND NO SERIAL NEEDED as long as
you play offline.
5) paul.dll for all who overwrote them before

http://uploading.com/files/YAR50G0Q/crack.rar.html

Terug
Naar boven