AndroidHealthClinic

Grand theft auto V SPECS kan mijn pc het aan?

Hahahaha gaat die game ooit nog uitkomen ?

Ik denk het niet :roflol:

Op 25 fps, butt graphics, pop in en geen mods.. no thanks. Vind het persoonlijk wel waard om 2 jaar te wachten op de PC versie, hoe kut het ook is

---------- Post added at 16:57 ---------- Previous post was at 16:56 ----------

Ik ga echt huilen als ze hem begin april gaan cancelen.. :o

Dit is ook mijn reden om op de PC versie te wachten,
is ook een van de weinigen games die ik speel,

maar het begint nu wel heel erg vervelend te worden :o
hou er zeker nog rekening mee, dat ie nog 1 of 2x delayed wordt :windup::treuren:

Na de zomer zal die wel op de pc zijn hoop ik voor jullie.

Het duurt inmiddels zolang dat het me geen reet meer kan schelen of die uitkomt of niet :roflol:
Kopen doe ik hem sowieso niet meer :P

Ligt het aan mij of gaat de game industrie echt hard achteruit afgelopen jaren? Veel games die vertraagd worden, veel AAA games die bij release stampvol met bugs zitten en Alpha status nog niet eens waard zijn, slechte ports, micro transacties, belachelijke DLC.. natuurlijk had je vroeger ook The Sims met 100 kleine uitbreidingen à 10 euro, maar dat was toch op veel kleinere schaal dan nu het geval is?

Ligt het aan mij of gaat de game industrie echt hard achteruit afgelopen jaren? Veel games die vertraagd worden, veel AAA games die bij release stampvol met bugs zitten en Alpha status nog niet eens waard zijn, slechte ports, micro transacties, belachelijke DLC.. natuurlijk had je vroeger ook The Sims met 100 kleine uitbreidingen à 10 euro, maar dat was toch op veel kleinere schaal dan nu het geval is?

Volgens mij heb je wel voor een deel gelijk en was dit eigenlijk al een tijdje zo,
maar ze slaan er wel een aardig slaatje uit nu, en het voorbeeld ligt bij GTA5 ik vind dit echt tot belachelijk aan toe,

iedereen ziet dat dit puur om $$ gaat maar niemand doet er wat aan,
nu weet ik ook niet of dat mogelijk is..

MAAR GOED, nog 2 dagen :roflol::haha:
/wacht op PATCH ! :D

was het het wachten waard?

Op de game ?
voor mij altijd, ik speel nagenoeg alleen GTA..

vandaag uit, al gekocht?
ik ga even wachten nog

pre-ordered, haal hem straks na het werk rond 17u op.

Heb al een aantal jaren dezelfde laptop, videokaart GT 540 M (1gb), ben benieuwd of ie het trekt.

eerlijk gezegt denk lastig

:d perfect excuus voor nieuwe desktop dan...

ga je geen spijt van krijgen hehe

Terug
Naar boven