Ja dat is hem.lol is die rechter gozer met zn paarse shirt Herb uit two and a half men? kan ff niks anders noemen
waar ik m van ken..
Overigens is dit inderdaad veel beter dan de lama's, al hebben de lama's toch ook grappige dingen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is hem.lol is die rechter gozer met zn paarse shirt Herb uit two and a half men? kan ff niks anders noemen
waar ik m van ken..
haha ik moet nog zoveel filmpjes in dit topic zien dat ga ik maar snel doen. Kan ze nu helaas niet laden hier.
Die met cage is qua muziek en opbouw van beelden qua ''shitlosing'' niveau echt zo goedWat moet dat mooi zijn als je in dat soort rollen zo alles van je af kan gooien
![]()

Ik vind dit echt een van de grappigste die ik ooit heb gezien vanwege zijn simpelheid
moest zo hard lachen in the wickerman, dat cage opeens al die vrouwen in the face slaat en trapt, uit het niets, hahaha zo goed... NOT THE BEEEEEEEEES!
---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 11:53 ----------
als je die film als comedy bekijkt is ie een 8 waard![]()
Ok, simpel topic met simpele regels. 1 filmpje per post. Kan ALLES zijn. Gewoon het grappigste filmpje wat je kent of in tijden gezien hebt.
Ik trap af. Nummertje van The Lonely Island, Threw It On The Ground. Ik kan dit nummer echt blijven kijken en lig iedere keer weer helemaal krom. Ik ken ook alle andere nummers van ze maar dit is mijn favoriet.
Beste comment: I was walking in the hospital with my so called "wife". She hands me a baby, she says "it's your son". I say "MAAAN, this aint the sun". I THREW IT ON THE GROUND!!!
![]()
Download Deadfall (1993) maar eens, de rol van Cage in die film is echt bizar.
ben geen fan van cage maar sommige films zoals lord of war vond ik wel echt vet. Anderen zijn gewoon wel lachen