GigaBrett
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.102
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You don't see how.... er zijn er meer van, iedere keer verbaas ik me erover dat de Engelse taal zo onlogisch is.
Ik las dat het komt omdat het huidige Engels een samensmelting van 3 talen is.You don't see how.... er zijn er meer van, iedere keer verbaas ik me erover dat de Engelse taal zo onlogisch is.
Dan hebben woorden die op elkaar lijken mogelijk niets met elkaar te maken.Ik las dat het komt omdat het huidige Engels een samensmelting van 3 talen is.
You don't see how.... er zijn er meer van, iedere keer verbaas ik me erover dat de Engelse taal zo onlogisch is.
I'm not down to...
Speciaal voor @apfelstrudel.
En, zie je de progressie?Oehf. Laat ik het positief houden: ik hoop dat mijn kont ooit zo uitpuilt als zijn buik. Streef!
Wel knap hoe steeds net naast de maat zit![]()
Zo feilloos naast de maat dansen kan ik nietVraag je nu dat ze filmpjes uploadt waarin ze zo met d'r kont schut als hij met z'n pens?
Ik durf te wedden dat als hij op zijn rug zwemt, het een schildpad lijkt!
![]()
Jij moet bijna wel met jouw (gebrek aan) lengte.Ik trek mijn legging ook op tot mijn oksels. Misschien toch maar eens mee stoppen... Als ik dit zo zie
Daar geloof ik niets van!

Sowieso! Een tijger is ook zo cliché heJe hebt wel veel kennis met dieren in het water.
De zeester is zeker je favoriet ?
Lekker kroelen in de vacht.
Wat ben je toch een kwal!Je hebt wel veel kennis met dieren in het water.
De zeester is zeker je favoriet ?