XXL Nutrition

graspop eerste namen bekend

vermeirio

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
113
vrijdag:
-scorpions
-epica
-volbeat
-iced earth
-parkway drive
-the damned things
-masters of reality
-heaven shall burn
-sepultura
-angelwitch
-the black dahlia murder
-kvelertak
-revoker

zaterdag:
-ozzy osbourne
-judas priest
-arch enemy
-moonspell
-electrical wizard
-adept
-spiritual beggars

zondag:
-Slipknot
-amorphis
-terror
-soilwork
-while she sleeps

Dit is voorlopig alles :)

zozo, daar zitten wel een aantal interessante bands bij!

• Topic Starter Topic Starter
nieuwe namen bij gekomen.

-Journey
- Foreigner
- FM
-Whitesnake,
- Suicide Silence
-Firewind
-Ghost
-Rob Zombie
- All That Remains
-Architects
-Escape The Fate

Foreigner what the hell???

En hopelijk nog iets zoals Korpiklaani/Sabaton/Machinehead/... om al die metalcore goed te maken.

Rob Zombie lijkt me wel alvast mooi, maar kga alleen als er nog echt mooie namen bijkomen.

zingt ozzy nog serieus life??

die is toch allang gekiept?

Foreigner what the hell???

En hopelijk nog iets zoals Korpiklaani/Sabaton/Machinehead/... om al die metalcore goed te maken.

Rob Zombie lijkt me wel alvast mooi, maar kga alleen als er nog echt mooie namen bijkomen.

Die zijn vorig jaar al geweest dacht ik. En Sabaton daarvoor ook al.

Tja, Graspop/Wacken/Sonisphere wordt druk dit jaar.

Slipknot :roflol: bende stomme clowns, makers van anti-metal en dan nog headliner ook ?? wat een ****in' commerce :shoot:

Rob Zombie : nice !

nvt

Laatst bewerkt:
22... je bent vast opgegegroeid met slipknot hé. kan het begrijpen dat het niet leuk is om dan iets slecht over je favoriete bandje te horen. het is al jaren armoe troef in metalland, geen enkele nieuwe band meer die er met kop en schouders bovenuit steekt en dan wordt men al snel blij van een bende clowns die wat stoer staan te zwaaien met gitaren maar er niet kunnen op spelen... oew :( sad but true story, brah. ga jij je nu maar eerst eens verdiepen in de rock 'n' rollgeschiedenis, you've got a lot to learn.

:trollfacex:

Jij vergelijkt dus Elvis met Slayer om maar een voorbeeld te noemen :scratch: .

Allright, daar ga ik nou eens zeker heen, meteen voor de drie dagen....ROB ZOMBIE :) !!!!!!!!!!!!!

nvt

Laatst bewerkt:
Beetje jammer dat er nog altijd mensen zijn die moeten bepalen wat "echte metal" is en wat de posers zijn.. Het is niet omdat jij het slecht vindt, dat ze niet mogen headlinen. Er is nu eenmaal een groot publiek voor. Het is zeker jammer dat muziek als die van Black Sabbath, Rainbow,... niet meer gemaakt worden, maar dit is gewoon een nieuwe generatie metal die niet met die oude rock te vergelijken is, en daarin is Slipknot een van de betere. Of je dat nu leuk vindt of niet.

Beetje jammer dat er nog altijd mensen zijn die moeten bepalen wat "echte metal" is en wat de posers zijn.. Het is niet omdat jij het slecht vindt, dat ze niet mogen headlinen. Er is nu eenmaal een groot publiek voor. Het is zeker jammer dat muziek als die van Black Sabbath, Rainbow,... niet meer gemaakt worden, maar dit is gewoon een nieuwe generatie metal die niet met die oude rock te vergelijken is, en daarin is Slipknot een van de betere. Of je dat nu leuk vindt of niet.

ik bepaal niks, ik constateer gewoon. het is een mening als een ander & opinions are like a**holes... everybody has one ;)

helemaal niet, je hoeft zover nog niet eens te gaan. in de jaren 80 waren rock & metal nog mainstream (denk maar aan kanalen zoals superchannel waar de hele dag rock op te zien was), maar dan had je ook een pak kwalitatief zeer goeie bands die het vak perfect onder de knie hadden. nu hoor je teveel groepen die enkel nog wat powerakkoorden spelen en wat op de bovenste snaar staan te rammen zonder enige melodie, ronduit zielig. nu ja, er is blijkbaar weinig anders voorhanden en dan is men dolblij met een achterlijke bende Slipknotters waarbij het imago primeert, veel show, weinig muziek. ieder z'n smaak, maar zulke shit raakt mijn ziel niet, dan zoek ik het liever nog wat in de oude meuk. heb Slipknot trouwens nog op tournee gezien met Slayer, wat een pijnlijk verschil in niveau, beschamend gewoon.

hehe ouwe rot, toch zou ik zeggen dat de jaren negentig de hoogdagen zijn van metal, was het daarvoor niet meer van die typische hardrockmeuk (waar ik nooit echt een fan van ben geweest.)

On topic: ik mis nog wat ongure black metal.

Iced earth, chancke, favoriete band :)

Terug
Naar boven