XXL Nutrition

graspop eerste namen bekend

• Topic Starter Topic Starter
UPDATE:

-Bring me the horizon

Slipknot is van een muzikaal zeer hoogstaand niveau met de meest ingenieuze riffs en ingewikkelde solo's, dat hoor je zo. fijn voor jou als je daar je pap mee weet te koelen, ik iig niet. de metal van vandaag zuigt gewoon IMO. alleen al het feit dat de headliners van graspop zo goed als bejaard zijn spreekt boekdelen en als er dan al eens een andere band zoals 'system of a down' headlined staat het overgrote deel er toch maar met gefronste wenkbrauwen naar te kijken.

LAat iedereen toch een eigen mening hebben....Waarom iemands muziek smaak betwisten het is persoonlijk.
Metalhead , goth, alternative peepz kotsen op de vakjes maatschappij...mar onderling kotsen ze ook op elkaar als iemand zijn muziek keuze niet goed is....beetje jammer...

update:
-korn
-cradle of filth
-opeth
-pain
-avenged sevenfold

en disturbed.

Dit wordt een goed jaar :D

update:

Vrijdag: 24/06: Endless Dark
Zaterdag 25/06: Bullet For My Valentine
Zondag 26/06: Baptized In Blood

update:
BLACK LABEL SOCIETY
DUFF MC KAGAN'S LOADED
KREATOR
LEGION OF THE DAMNED
MONSTER MAGNET

Mooimooi!
Mijn ticket is al binnen :D

Mijn nog ni, ik ga er binnenkort wel is achter gaan :p
Kheb de dagen is bekeken volgens indeling en zo super vind ik de affiche nu toch ook weer niet (vond ik n het begin ook niet ma bon). Er zijn wel goeie namen die ik zeker wil zien maar ik hoop toch nog op een paar goeie bands!

Wie gaat er eigenlijk allemaal van DBB?

Mijn nog ni, ik ga er binnenkort wel is achter gaan :p
Kheb de dagen is bekeken volgens indeling en zo super vind ik de affiche nu toch ook weer niet (vond ik n het begin ook niet ma bon). Er zijn wel goeie namen die ik zeker wil zien maar ik hoop toch nog op een paar goeie bands!

Wie gaat er eigenlijk allemaal van DBB?

De line up is nice, maar de indeling is een ramp.

Is de indeling al bekend? Ik kan enkel vinden welke bands op welke dag spelen, maar geen uren ofzo.

Van onderen naar boven lezen, exacte tijden zijn nog niet bekend.

nieuwe namen:
-Watain
-Dublin Death Patrol
-All Shall Perish
-Rise To Remain

Lol, Watain.. Slechte herinneringen aan die band :p

Uit HLN: http://www.hln.be/hln/nl/7076/Grasp.../2011/03/25/Mastodon-en-GWAR-op-Graspop.dhtml

"Vorig jaar moesten ze nog afzeggen wegens gezondheidsproblemen bij gitarist Bill Kelliher, maar dit jaar komen ze wel naar de Graspop Metal Meeting: Mastodon. Meteen een nieuwe topnaam. Komen ook: GWAR, Kylesa, Corrosion of Conformity, Moonsorrow, Protest The Hero en Watain."

Op de Graspop site zelf vind ik hier echter niets van terug ??? Ofwel kijk ik scheel.

Pff, mastodon vind ik echt niets aan, bwerk.

Strange, maar verwonderd mij niet. Had een hele poos geleden ook gelezen op hln dat Children of Bodom zou komen. Maar daar heb ik verder ook nog niets van gehoord. Het zou toch leuk zijn om nog wat vette namen erbij te hebben want nu vind ik het persoonlijk maar wat mager.

Nieuws: de main act op zaterdag, Ozzy Osbourne, heeft afgezegd en zal vervangen worden door Justin Bieber!

Terug
Naar boven