AndroidHealthClinic

graspop eerste namen bekend

niemand in voor een kleine DBB meeting? kwestie van een stevige pit in gang te zetten met onze blote, en lekker bezwete buffe basten.

Ik ben aanwezig bij volgende bands (indien alles vol planning verloopt en ik niet al vanaf dag 1 crash :D)

vrijdag:
volbeat
korn
iced earth
epica
sepultura

zaterdag:

cradle of filth (ja so what, gewoon jeugdsentiment)
lacuna coil
monster magnet
moonspell
tryticon (zeker een aanrader, nieuwe band van de zanger van het verloren gegane, maar legendarische celtic frost)
electric wizard
times of grace
kvelertak

zondag:

slipknot
rob zombie
avenged sevenfold
opeth
moonsorrow
amorphis

DBB meet: ok
Moshpit: mijn zin in moshpits is verdwenen naarmate er meer en meer idioten in kwamen die er enkel op uit zijn om zoveel mogelijk mensen de grond op te krijgen.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Ik lees net dat Disturbed afgezegd heeft. Jammer, hun show de laatste keer was geweldig (maar de douche door de brandweer achteraf mogelijk nog geweldiger!)

En datgene wat ervoor in de plaats komt is niet geweldig...

• Topic Starter Topic Starter
vrijdag:
scorpions
volbeat
iced earth
parkway drive
heaven shall burn
the black dalhia murder

zaterdag:
ozzy (mischien)
judas priest
arch enemy
all shall perish

zondag:
Slipknot
Rob Zombie
Bring me the horizon
opeth (mischien)
kreator (mischien)
soilwork (mischien)
Terror (sowieso!)

Dit is zowat mijn line-up ongeveer. Zal wel hier en daar nog wel iets veranderen maar ik hoop toch nog op wat leuke namen.

Es kijken wat ik ga zien :D

Vrijdag:
Scorpions
Volbeat
Korn
Journey (al zal ik hier wsl rap weg zijn)
Foreigner (idem)
Iced earth
Watain (es rap kijken of die nog altijd zo gigantisch hard stinken dat mensen op de front row er moeten van kotsen, en dan weer weg)

Zaterdag:
Ozzy
Lacuna coil (for old time's sake, al zal ik dit wsl ook niet volledig volhouden)
Arch Enemy

Zondag:
Slipknot
Rob zombie
Mastodon (misschien)
Opeth
Kreator
Wayne static (voor de Static X liedjes :D en es checken of die gast zijn solo werk op iets trekt)

En voor de rest een beetje rondkijken en nieuwe namen leren kennen :)
Aangezien ik de voorafgaande jaren telkens slechts 5-6 namen had die ik zeker wou zien, valt dit jaar best goed mee :p

Laatst bewerkt:
Ga je niet naar judas priest gaan kijken Woopy? Het is hun farewell tour he :) Zaterdag lijkt mij de minst leuke dag qua groepen.

Heb daar nooit echt naar geluisterd :p Als er op dat moment niets anders speelt dat ik wil zien, ga ik wel een kijkje nemen.
Arch Enemy is genoeg voor een hele dag :D

Lekkere bands zitten er tussen! :)

Al bij al toch maar een magere graspop voor mij. Denk niet dat er nog namen gaan bijkomen.

Als er nog namen bijkomen, zal het inderdaad eerder opvulling dan grote namen zijn. Maar we maken er een feestje van he :D
Ik kijk ook al uit naar de after parties :D

nieuwe namen. In totaal 3 bands afgezegd wel.

Out: Disturbed
All That Remains
Masters Of Reality

In: Lacuna Coil
Dio Disciples
The Rods
The Dwarves
After The Burial
Black Spiders
Wayne Static
Anvil
D.R.I

D.R.I. vind ik persoonlijk goed nieuws!:hedbang:

Ik ga de zaterdag :)

Cool, doe maar een belletje als je er bent he :D

Will do! :D

yeah, Graspop me Sanca the pirate :p

Het uurrooster staat ook online.
Voor mij geen overlappingen, dus dat valt mee :) Wel hier en daar een groot gat, maar dat vullen we dan wel op met eten, drinken, en nieuwe bands leren kennen.
En nu heel dringend die tent eens gaan kopen :p

op het eerste zicht voor mij twee overlappingen. Wel klote, word dan mischien 50/50

Terug
Naar boven