MuscleMeat

graspop eerste namen bekend

donderdag en vrijdag regen :( zaterdag en zondag dan nog 2 dagen in de modder stampen onder het zonnetje.

• Topic Starter Topic Starter
donderdag en vrijdag regen :( zaterdag en zondag dan nog 2 dagen in de modder stampen onder het zonnetje.

Ga wel meevallen dude. Af en toe is een beetje regen is toch zo erg ni he. Zolang het maar geen ganse dagen gaat regenen ben ik al tevreden.

Ding is ook dat bij regen en fris weer het vrouwvolk meer kledij draagt he :(

Maar ik zie net dat ze van gedacht veranderd zijn. Vandaag nog regen en vanaf morgen niet meer :D (maar ik neem toch mijn voorzorgen :p)

Jup ik neem ook mijn voorzorgen. Wel goe da het minder ga regenen. Als het regent kan het ook wel meevallen qua vrouwvolk. Chicks me witte T-shirt + regen= WIN!

Pfff, is het nog niet zaterdag?!

:D

Cavalera Conspiracy, Black Label Society, Mastodon, Sepultura en Korn waren erg goed, en wat een bak met inspiratieloze teringherrie maakten Rob Zombie en Slipknot zeg.

Cavalera Conspiracy, Black Label Society, Mastodon, Sepultura en Korn waren erg goed, en wat een bak met inspiratieloze teringherrie maakten Rob Zombie en Slipknot zeg.

daarom dat de hele weide in vuur en vlam stond bij slipknot zeker, gewoon het grootste spektakel van het hele weekend.

Sja, Britney Spears schijnt ook aardig wat hysterisch volk aan te trekken..

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 23:07 ----------

Wat vond je trouwens van Avenged Sevenfold en Bullet for my Valentine, Silentio?

Sorry, maar hier kan ik niet echt mee akkoord gaan. Ik vond het optreden van Slipknot één van hun beste dat ik al gezien heb. Verder heel veel goeie optredens gezien. Cavalera Conspiracy en Sepultura waren inderdaad erg goed.

Ik was helemaal weggeblazen door BLS. De rest vond ik mwuah.
Judas was niet om aan te zien omdat Rob alle songteksten van een monitor afkeek.
Ben btw alleen zaterdag geweest.

Terug
Naar boven