Fitness Seller

Graspop Metal Meeting 2007

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk juist zaterdag te gaan, Cannibal Corpse - Brutal Truth - Atheist

Lijkt me vet
Alleen veels te ver weg..

graspop blijft hét metalfestival van belgie, weet nog niet of ik ga, ga normaal wechter en een paar kleintjes tussendoor

wil wel gaan, maar de overvloed aan lelijke wijven en zwartzakken houdt me tegen :(.

d.png

Ik vind de line-up niet zo heel erg fantastisch. :( Vorig jaar was het duidelijk beter. Ik ga hier nog maar eens goed over na denken.

Therion, Blind Guardian en Dimmur Borgir zou ik zowiezo wel willen zien maar ik heb niemand in m'n kennissenkring die van dergelijke muziek hou of ze zijn inmiddels ingedut geluld door een of ander laf wijf die zo graag kinderen wou :(

idd, de vorige 2 jaar hadden ze allezins een betere affiche.
vrijdag lijkt me wel wat, Therion zie ik wel zitten en I luv Aerosmith !!!! ik hou van die energieke ouderwetse bluesy rock 'n' roll !
ja, die levende legendes wil ik wel nog eens live aan 't werk zien vóór ze tussen 6 planken zitten. 't is wel geen metal, maarja...

ben ook eens benieuwd naar de namen op Rock Werchter, hopelijk komen ze dit jaar met wat meer rockbands op de proppen...

draaien ze er jumpstyle?

ja, er wordt ook jumpstyle gedraaid
en als je 20 lege bekertjes op de wei opraapt kan je die gaan omruilen voor een gratis bolletje

op 5min van m'n deur maar ga d'r niet naartoe :o

wil wel gaan, maar de overvloed aan lelijke wijven en zwartzakken houdt me tegen :(.

Blackies & lelijke wijven houden mij in elk geval ni tegen om ni te gaan.
Ik ga voor de muziek en wat erond beweegt kan mij gene zak schelen.
Blackies vind ik nog s leuk om mee te lachen (soms), vaak ook pubers.

Blackies & lelijke wijven houden mij in elk geval ni tegen om ni te gaan.
Ik ga voor de muziek en wat erond beweegt kan mij gene zak schelen.
Blackies vind ik nog s leuk om mee te lachen (soms), vaak ook pubers.

:thumbs:

op de eerste plaats ga je toch voor de muziek en de sfeer en dat zit wel goed!!!

Blijkbaar gaan toch enkele leden, niemand zin in een kleine DBB meet?
Dan kunnen we samen onze agressie eens afreageren in één van de vele moshpits. Onze buffe armen zullen die blackies verpulveren.

mofukking Pain of Salvation. :eek:

Die gasten zijn ziek.

Verder lang niet boeiend genoeg, al kan Therion soms wel lekker zijn. (vind Deggial wel een fijne plaat)

geen graspop meer voor mij,pressurefest!

Blijkbaar gaan toch enkele leden, niemand zin in een kleine DBB meet?
Dan kunnen we samen onze agressie eens afreageren in één van de vele moshpits. Onze buffe armen zullen die blackies verpulveren.

:)

afschuwelijke smink, omgekeerde kruisjes, bijltjes, boots, pins vs. ene creatine kopstoot

Terug
Naar boven