AndroidHealthClinic

Graspop Metal Meeting 2007

Aangezien hier wel veel metalfans zitten, hier even een video van onze laatste show. Vond ik niet superstrak, maar was een heeel lange tijd geleden dat we opgetreden hadden en geluid op podium was niet dat.

Myspace.com

Dit zijn de nieuwe nummers die je zal horen.

klinkt lang niet slecht, Mongsky ;)
in Oostende, een jaarlijks festivalletje ?
en waar sta jij ergens in de band ?

haha,zie je dat niet? sja,niet strak..tis ook vrij complicated muziek he:)

Welja vanaf nu wel een jaarlijks festival. Dit jaar was het de 1ste editie en behoorlijk goed! Was een 400 man.

Samen met Ancient Rites en In-Quest als grotere namen.

Ik hoop dat je het een beetje kan zien he waar ik sta in de band :) was toch effe poos geleden dat ik getraint heb

• Topic Starter Topic Starter
Graspop Metal Meeting 2007 news

Volgens de vernieuwde site van Rocktribune heeft de Graspoporganisatie Celtic Frost, Thin Lizzy, Lamb of God en Unearth weten te strikken. Eerst genoemde naam staat deze week ook in Nederland, of ze ook de zomerfestivals zullen aandoen is bij ons (nog) niet bekend.

Thin Lizzy ?? bestaan die dudes nog ?

anyway, the boyzzz are back in town :D

beter komen hatebreed en terror naar graspop,dat zou vet zijn.

Lamb Of God is zekers de moeite waard. Ik vind verder het programma niet zo heel vet. Wat meer hardcore zou wel vet zijn, pressurefest line-up zie ik meer zitten.

Ik vind wacken dit jaar duidelijk beter, geen graspop voor mij dit jaar.

Graspop 2007 nieuws
De organisatoren van Graspop Metal Meeting 2007 in Dessel hebben nieuwe namen bekendgemaakt. Op zondag staan niemand minder dan de Amerikaanse trashmeesters van Slayer op de affiche, vlak voor headliner Ozzy Osbourne.

Andere nieuwe namen zijn Heaven and Hell, Within Temptation, Thin Lizzy, Type O Negative, Celtic Frost, Lamb of God, Unearth en Chimaira.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bartman is psyched!

TERINGharde line up van Pressure Fest! Earth Crisis, Rise and Fall, Parkway Drive, Evergreen Terrace, Six ft Ditch, Down to Nothing, All Ouw War, Casey Jones, Converge....DAMN!!!

Zalige locatie ook,in een hockeystadion:) Je kunt (of kon) je tentje gewoon vlakbij zetten,compleet gratis. Dit jaar ga ik zeker veel filmpjes schieten want er staat een megagrote tribune binnen,word vet!

Geweldige affiche voor GMM 2007, alleen zijn de prijzen serieus de hoogte ingegaan... :(

Aangezien hier wel veel metalfans zitten, hier even een video van onze laatste show. Vond ik niet superstrak, maar was een heeel lange tijd geleden dat we opgetreden hadden en geluid op podium was niet dat.

Myspace.com

Dit zijn de nieuwe nummers die je zal horen.

jij bent die zanger dacht ik? Nog goed drumgeluid voor 1 vd eerste bands. Of was je niet 1 vd eerste?
Gitaargeluid trekt (zoals vaak) op ni zo veel :)
lang leve goeie PA-mannen

TERINGharde line up van Pressure Fest! Earth Crisis, Rise and Fall, Parkway Drive, Evergreen Terrace, Six ft Ditch, Down to Nothing, All Ouw War, Casey Jones, Converge....DAMN!!!

En wat dacht je van All Out War, Have Heart, Sworn Enemy en Walls Of Jericho. Vette line-up man! :headbang:

Tot nu toe zijn dit de bands die ik wil zien:
Vrijdag:
Aerosmith
Within Temptation (ze krijgen een herkansing)
Therion
En eventueel Celtic Frost/ Sabaton
Zaterdag:
Korn
Me first& the gimme gimmes
Sirenia (ook herkansing voor ze)
En eventueel:
Tiamat, Dimmu Borgir, Drowning Pool
Zondag:
OZZY!!!!
Children of Bodom
Amon Amarth (viking/ Death metal)
Finnthrol (folk)
Korpiklaani (folk)
In this moment
Turisas (folk)
Eluveitie (folk)
Zondag word dus de dag, een amerikaanse afsluiter met veel geld. Belooft wat :D

WT en Sirenia vond ik 2 jr geleden ruk op GMM hopelijk doen ze het dit jaar beter..Sirenia stond voor me gevoel tep laybacken en Sharon mistte veelvuldig de noten..

Laatst bewerkt:
en ****in' Slayer komt ook !!! :devil:

3 werf h**r-a ! hopelijk bijt Tom Araya de parkinsonkop van Ozzy eraf
:evilred: bij wijze van special-act ofzo...

Alweer een band uitgelekt voor graspop en het is alweer Stone Sour.
Volgens roadrunner staan ze op de zaterdag..
bron: Roadrunner Records

Eigenlijk vind ik het programma echt maar zuigend. Afsuiters als Areosmith en Ozzy doen me echt totaal niets. Meeste andere bands ook niet echt. Wat ik graag zou zien;

Type O Negative
Pain Of Salvation wel ok
Life of Agony is vet (het oude werk iig)
Lamb of God zekers tof
Chimaira en Unearth wel vet maar allebei al vaak gezien
Devildriver wel ok

Terug
Naar boven