MuscleMeat

Graspop Metal Meeting 2007

hehe de zwarte koppen! ja soms zijn ze wel erg grappig maar veeleer de goths vind ik serieus erg hilarisch!!!:D :D

Vind de line-up wel iets beter of vorig jaar.

Nu graspop wordt alsmaar commerciëler en is voor een groot publiek, jong en oud vandaar namen zoals Korn en me first and the gimmie gimmies.
Nu hier en daar zitten wel enige goeie bands ze en hopelijk ook terug een aparte kleine tent met de belgische metalscene van deathmetal.be

Waarschijnlijk ga ik wel naar Wacken, dat programma is nog ietsje beter!
ICED EARTH!

Hehe met de buffed arms en wss een buffed belly want ik denk mss niet in de cut te gaan of toch maar een klein beetje want momenteel al constant tegenslag waardoor ik niet fatsoenlijk aan een stuk kan bulken.

Vorig jaar wel lekkere pizza's, vol-au-vont met friet en 's morgens spek met ei gegeten! Dat vult wel lekker. En niet zo heel duur dus whatever:d

Pain Of Salvation en Atheist!!!!!!!

Zoals vorig jaar ben ik zeker weer van de partij :)

so far interesseert t programma me geen bal, nix da ik nog nie gezien heb of de moeite vind om te gaan. :)

Ik vind het programma ook niet echt helemaal de shit tot nu toe.

geen graspop meer voor mij,pressurefest!

Yeah! Pressurefest heeft altijd een erg dikke lineup, ik kan alleen niets vinden over de 2007 editie. Is er al wat bekend over de lineup dit jaar?

Denk dat ik dit jaar weer van de partij ben, alleen dat klote bier he :D .

Ik vind het programma ook niet echt helemaal de shit tot nu toe.

Yeah! Pressurefest heeft altijd een erg dikke lineup, ik kan alleen niets vinden over de 2007 editie. Is er al wat bekend over de lineup dit jaar?

Ben ook nog niks te weten gekomen,ik wacht met smart:) Vorig jaar was echt vet,zalige groepen en zalige locatie!

• Topic Starter Topic Starter
COMBITICKET

Combiticket: €125 (excl. reserveringskosten)
Inbegrepen in dit ticket:

Toegang tot het festival op vrijdag, zaterdag en zondag
Camping
Parking
Pendeldienst van het station in MOL naar de festivalweide en terug
NIEUW Met dit ticket kan je gratis met de trein naar GRASPOP, enkel in België.
DAGTICKET

Vrijdag: €69 (excl. reserveringskosten)
Zaterdag: €69 (excl. reserveringskosten)
Zondag: €69 (excl. reserveringskosten)

Inbegrepen in dit ticket:

Toegang tot het festival op vrijdag, zaterdag of zondag, naargelang de dagkaart die je koopt
Pendeldienst van het station in MOL naar de festivalweide en terug
NIEUW Met dit ticket kan je gratis met de trein naar GRASPOP, enkel in België.
!! Parking en camping zijn NIET inbegrepen in het dagticket!
Enkel met een camping ticket heb je toegang tot de camping. Dit ticket kost 15 euro p.p. en is enkel te koop aan de campingkassa en NIET in voorverkoop. Met een 1-dag campingticket heb je toegang tot de camping van 08u ’s morgens tot 12u ’s middags de volgende dag. Festivalgangers met een combi ticket kunnen gratis op de camping en moeten GEEN camping ticket kopen.

Vrijdag 22 JUNI

Deuren 12.00u

1ste band metaldome +/- 13u
1ste band
mainstage +/- 14.30u
einde festival +/- 02.20u

Zaterdag 23 JUNI

Deuren 10.00u

1ste band +/- 11.30u
einde festival 01.00u

Zondag 24 JUNI

Deuren 10.00u

1ste band +/- 11.30u
einde festival +/- 00.00u

Dan ga ik er van uit dat je Pain of Salvation niet kent? :D

naam zegt me wel iets, maar heb net n filmpje gezien op toutube dat op de ballen trok. post es t beste wat je er van vindt.

Verder ga ik niet voor 1/2/3 bands 125€ neerkwakken, ga ik nog liever naar de h**ren.;)

F*cking rock music !!!

Brutal Truth :rolleyes:

Brings back memories:) By the way hoe geniaal is die hoes van 'sounds of the animal kingdom' niet?

De circle pits zullen weer talrijk zijn op GMM 2007.
Wie hoeft hier ni over na te denken en mengt zich onverwijld tussen de massa?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eens benieuwd wat er nog zal bijkomen...

27-2-2007
Als je dacht dat de affiche voor GMM 2007 af is, dan heb je het flink mis! Er wordt nog heel wat gesleuteld aan het programma. Maar liefst 30 nieuwe namen zijn in de running en zullen in de loop van volgende weken bekend worden gemaakt!

Aangezien hier wel veel metalfans zitten, hier even een video van onze laatste show. Vond ik niet superstrak, maar was een heeel lange tijd geleden dat we opgetreden hadden en geluid op podium was niet dat.

Myspace.com

Dit zijn de nieuwe nummers die je zal horen.

Terug
Naar boven