Fitness Seller

Gratis 500 gram Creatine bij Sportfood.nl

He Bas, heb je wel voldoende creatine op voorraad staan ? :D

niet veel mensen gaan deze aanbieding links laten liggen denk ik...

was niet mogelijk om wat anders te krijgen ipv crea ?
heb ik niets aan namelijk en om het nu door te verkopen :S

komt goed uit, ben nu men creatine aan het gebruiken die ik vorig jaar met pasen heb gekregen :D. Is dit dezelfde? Ben er wel tevreden over.

is topic dood of :P ?

achso, nee, vroeg me gewoon af waarom je dacht dat het topic dood zou zijn, r is gister nog gepost.

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik al al zei
wie niet waagt wie niet wint :P
voor die extra creatine ga ik niet bestellen
maar als er misschien iets anders aangeboden word dan wel
vandaar dat ik het vraag

He Override,

Natuurlijk mag je dat vragen.
De actie is echter alleen met Creatine. We hebben heel wat extra Creatine besteld om aan de vraag te kunnen voldoen en die moet wel op!:D
Wie weet komt er nog in de toekomst een andere actie met andere producten en is het interessanter voor je, maar voor nu is het de Creatine.

Sportieve groeten,

Bas

Ok heren (en dames?!) het bestellen kan beginnen!:D

Nog een keer kort de spelregels:

- Bestellen met de Creatine actie kan vanaf nu t/m vrijdag 8 februari.

- Bij alle bestellingen van boven de €15 (ex.porto) gemaakt in bovenvernoemde periode zal automatisch een 500 gram pot zuivere Creatine van Best Body toegevoegd worden. Hier hoef je verder niks voor te doen.

- Alle bestellingen zullen uiterlijk dinsdag 12 februari verzonden worden.

- Alle mails en andere correspondentie worden vanaf dinsdag 12 februari weer beantwoord.

Succes met bestellen en doe je voordeel ermee!;)

Sportieve groeten,

Bas

He Override,

Natuurlijk mag je dat vragen.
De actie is echter alleen met Creatine. We hebben heel wat extra Creatine besteld om aan de vraag te kunnen voldoen en die moet wel op!:D
Wie weet komt er nog in de toekomst een andere actie met andere producten en is het interessanter voor je, maar voor nu is het de Creatine.

Sportieve groeten,

Bas

ik wacht met smart :P
blijft wel mooie aanbieding uiteraard :thumb:

ik ga toch maar passen op deze mooie actie, omdat de verzeningskosten duur zijn naar belgie als je vergelijkt met xxlnutrition...

Is de bodybuilder al lang uit jullie assortiment?

Hoi SPORTFOOD.NL

Hebben jullie ook toevallig arginine producten in huis? Kan er niks van vinden...

@ Jhonnyke- ja al een tijdje. Prijs/kwaliteit begon scheef te groeien in het nadeel van de prijs.

@ Jwan- Nee, we hebben helaas nog geen pure arginine producten.

Ik zal mn moeder even wat grippers laten bestellen als verlaat verjaardagscadeau :)

Bestelling is gedaan... ik wacht af.

Terug
Naar boven