AndroidHealthClinic

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag hopen dat ze die extra servers nog in moeten zetten :P

lol die site werkt nu al retetraag, net alsof het dan straks wel gaat lukken. Ze zeiden nog dat ze het wel aan zouden kunnen :D

ga ook maar eens wat zoeken, site is baggertraag al. betalen jullie vooraf met ideal oid of gewoon cash aan de deur?

Ik twijfel tussen

ZALMMENU, ZO VAN DE GRILL
graatloze zalmfilet met ravigottesaus

en

SPARERIBS BEREN MENU 3 RIBBEN

:D
Ben zelf werkzaam bij de Beren eetcafes en dat 'van de grill' gaat niet op bij de Bezorgbeer;)

Niet zo vreemd dat die site plat gaat, denk dat er weinig orders echt verwerkt gaan worden. Goedkope reclamecampagne op deze manier.

Ben zelf werkzaam bij de Beren eetcafes en dat 'van de grill' gaat niet op bij de Bezorgbeer;)

Hey vuile concurrent!

Gewoon sparerib express halen jongens, veel betere shit! :thumbs: ;)

In Eindhoven doen ze iig wel mee, maar alleen met internetbetaling.

hoe zit het nou??? wel of geen andere gerechten behalve pizza vandaag???

dan bof ik ff...domino's pizza, 4 berencafés in de buurt, rib express en new york pizza hiero:D

huh wut, waarom staat t er dan tussen. Naja ik heb de spareribs in mn mandje staan, zijn die een beetje te nassen daar :D
Gratis smaakt alles beter, dat dan weer wel.

denk dat ik ook maar voor cash betaling kies dan :S als ik er doorheen kom straks

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Hey vuile concurrent!

Gewoon sparerib express halen jongens, veel betere shit! :thumbs: ;)

In Eindhoven doen ze iig wel mee, maar alleen met internetbetaling.

Heb weinig keuze, tis de beren of de multivlaai :roflol:

nu ga ik weer twijfelen, hoe weet ik nou hoe er betaald moet worden :D wat slecht geregeld, zal ook wel bewust zijn

huh wut, waarom staat t er dan tussen. Naja ik heb de spareribs in mn mandje staan, zijn die een beetje te nassen daar :D

denk dat ik ook maar voor cash betaling kies dan :S als ik er doorheen kom straks
Begrijp me niet verkeerd, de spareribs bij de Beren EETCAFES zijn echt gruwelijk lekker...die van de Bezorgbeer daarentegen=machinale shit.
Enige positieve aan de bezorgbeer is de lachkick die je krijgt als die gasten voor je deur staan met hun helm:D

Kies maar gewoon voor de spareribs express!
@@@
In jouw geval de multivlaai =]

jep:D errug goed zelfs:p kheb dr zelf nog gewerkt en met menig DBB'er meetings gehad daar:P

nadeel is wel dat het een keten uit zuid-holland is:o

met nu ook een vestiging in Tilburg sinds kort

lang leve Rotjeknor en Spijkenisse :banana:

geniale plan trouwens. Nu hebben ze overal naamsbekendheid gekregen zonder dat ze een euro hoeven te betalen aangezien de servers het straks niet kunnen bijhouden.

Ja ja, zij zijn degenen die GRATIS reclame krijgen zo :D

site werkt echt retetraag, wedden dat ie toevallig offline gaat tussen 19:00 en 19:09 :roflol:

EDIT: * Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Voor alle duidelijkheid: je moet per internet betalen. :)
En ja het is bekend dat je niet alleen pizza's maar ook andere gerechten kan kopen voor die gratis 15 euro, en ja site werkt nou al niet, kan je voorstellen om 7 uur.. :roflol:

Btw server houd het nu al niet meer. :fuu:

Safari kan de pagina niet openen.
Safari kan de pagina 'http://www.thuisbezorgd.nl/' niet openen omdat de netwerkverbinding onverwacht is verbroken. Dit gebeurt soms als het te druk is op de server. Wacht enkele minuten en probeer het vervolgens opnieuw.

:fuu:

site opent niet meer ...?????

nee lukt al niet meer idd ... ligt al volledig plat :p
had wel trek in pizza van rossini

ze zullen uiteindelijk wel met de smoes komen dat er 3x zoveel mensen als verwacht de site bezochten en dattie het daarom niet trok...
komen dr misschien 100 bestellingen door... 1500 euro uitgegeven maar wel bij 100K mensen bekend ondertussen... not bad :P

• Topic Starter Topic Starter
ze zullen uiteindelijk wel met de smoes komen dat er 3x zoveel mensen als verwacht de site bezochten en dattie het daarom niet trok...
Komen dr misschien 100 bestellingen door... 1500 euro uitgegeven maar wel bij 100k mensen bekend ondertussen... Not bad :p

qft.

Je moet dus via Ideal betalen ? Als je contant selecteert moet je het alsnog betalen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven