popey88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben zelf werkzaam bij de Beren eetcafes en dat 'van de grill' gaat niet op bij de Bezorgbeerga ook maar eens wat zoeken, site is baggertraag al. betalen jullie vooraf met ideal oid of gewoon cash aan de deur?
Ik twijfel tussen
ZALMMENU, ZO VAN DE GRILL
graatloze zalmfilet met ravigottesaus
en
SPARERIBS BEREN MENU 3 RIBBEN
![]()

Ben zelf werkzaam bij de Beren eetcafes en dat 'van de grill' gaat niet op bij de Bezorgbeer![]()

Ben zelf werkzaam bij de Beren eetcafes en dat 'van de grill' gaat niet op bij de Bezorgbeer![]()

Hey vuile concurrent!
Gewoon sparerib express halen jongens, veel betere shit!![]()
In Eindhoven doen ze iig wel mee, maar alleen met internetbetaling.

wat slecht geregeld, zal ook wel bewust zijnBegrijp me niet verkeerd, de spareribs bij de Beren EETCAFES zijn echt gruwelijk lekker...die van de Bezorgbeer daarentegen=machinale shit.huh wut, waarom staat t er dan tussen. Naja ik heb de spareribs in mn mandje staan, zijn die een beetje te nassen daar
Gratis smaakt alles beter, dat dan weer wel.
denk dat ik ook maar voor cash betaling kies dan :S als ik er doorheen kom straks

huh wut, waarom staat t er dan tussen. Naja ik heb de spareribs in mn mandje staan, zijn die een beetje te nassen daar
Gratis smaakt alles beter, dat dan weer wel.
errug goed zelfs
kheb dr zelf nog gewerkt en met menig DBB'er meetings gehad daar

sparerib express staat bij mij wel op de planning hoor!Hey vuile concurrent!
Gewoon sparerib express halen jongens, veel betere shit!![]()
In Eindhoven doen ze iig wel mee, maar alleen met internetbetaling.

nee lukt al niet meer idd ... ligt al volledig plat![]()
Voor alle duidelijkheid: je moet per internet betalen
ze zullen uiteindelijk wel met de smoes komen dat er 3x zoveel mensen als verwacht de site bezochten en dattie het daarom niet trok...
Komen dr misschien 100 bestellingen door... 1500 euro uitgegeven maar wel bij 100k mensen bekend ondertussen... Not bad![]()