XXL Nutrition

Shocking News Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is echt awesome! PM komt eraan!

Good stuff!

Ik zie nieuwe smaken

Prima actie, PM komt eraan!

Nice! Mijn whey perfection (witte chocolade) is alweer bijna op, niet super lekker als je het mixt met van alles en nog wat haha ;), dus dit komt perfect uit! PM komt eraan!

nice, dit is mooi om andere smaakjes te proberen! pm komt eraan!.

De smaken konder mij helaas niet bekoren... Eigenlijk was het zelfs ronduit teleurstellend en ondermaats!

White Choclate rook nergens naar en had wat smaak betreft nog het meeste weg van de geur van koffiemelkpoeder?

Chocolat Cocos Bounty smaakte naar een afgezwakte chocoladeshake zoals ik ze 7 jaar voor het eerst probeerde, allesbehalve smakelijk dus...

Dan heb ik nog een priemende vraag naar aanleiding van samples: Waarom bestaan de whey samples altijd uit bijzonder fijn poeder en bestaat de whey in mijn potten altijd uit veel groffer poeder?

• Topic Starter Topic Starter
Nice! Mijn whey perfection (witte chocolade) is alweer bijna op, niet super lekker als je het mixt met van alles en nog wat haha ;), dus dit komt perfect uit! PM komt eraan!

Goed om te horen! We wachten je Pm af en gaan je samples zo snel mogelijk verzenden!:D

De smaken konder mij helaas niet bekoren... Eigenlijk was het zelfs ronduit teleurstellend en ondermaats!

White Choclate rook nergens naar en had wat smaak betreft nog het meeste weg van de geur van koffiemelkpoeder?

Chocolat Cocos Bounty smaakte naar een afgezwakte chocoladeshake zoals ik ze 7 jaar voor het eerst probeerde, allesbehalve smakelijk dus...

Dan heb ik nog een priemende vraag naar aanleiding van samples: Waarom bestaan de whey samples altijd uit bijzonder fijn poeder en bestaat de whey in mijn potten altijd uit veel groffer poeder?

Beste Klant,

Wat vervelend om te horen! Jammer dat de smaken niet bevallen voor u!:( Wat betreft het verschil in poeder: het verschil zit hem erin dat de Whey Perfection een natuurlijk product is die qua smaak en structuur soms een beetje kan veranderen per batch. Dit betekend dat een batch van bv 09-2013 anders kan aandoen dan een batch van 02-2014. Dit komt puur door het feit dat de Whey een natuurlijk product is. ;)

Leuk, kan ik eens wat andere smaken uitproberen, gulle actie; bedankt!

Samples zijn binnen! Bedankt B&F!

marshmallow is echt INSANE! Met melk erbij krijg je echt niet alleen de smaak, maar zelfs de fluffy textuur van marshmallow! Smaakt als luchtige versie van BSN's Lean Dessert!

Samples zijn binnen! Bedankt B&F!

marshmallow is echt INSANE! Met melk erbij krijg je echt niet alleen de smaak, maar zelfs de fluffy textuur van marshmallow! Smaakt als luchtige versie van BSN's Lean Dessert!

Goed spul he! :D Bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven