AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk getest,me sample was al een paar dagen binnen maar kwam niet aan toe, maar jullie hebben jullie zelf overtroffen met dit product, vergeleken met de oude is dit gewoon een geschenk uit de hemel drinkt lekker weg en smaakt lekker .
De oude moest ik kauwen en moeite doen voordat ik het weg kreeg.
Heb ze net naast mekaar gezet om te vergelijken, had nog beetje over van de oude versie

Bedankt voor de samples ik heb berry blast en chocola geprobeerd. Het is goed te mixen wordt minder dik als de oude vind ik persoonlijk wel jammer had met de oude versie het idee dat het meer vulde. Wat mij ook opval is dat al jullie nieuwe smaken veel zoeter zijn zelf gebruik ik bijna helemaal geen zoetigheid dus de smaak vind ik minder.
Zeker mensen die van zoet houden die de smaken testen :eek:

Net gevraagd of ik een sample kan krijgen hopen dat het nog geldt :D

• Topic Starter Topic Starter
Leon, heb je nog samples te vergeven? Als je mijn nickname bij jullie in het systeem zoekt vind je mijn adres wel!

Natuurlijk. Stuur maar even opnieuw door, want we hebben een megalijst. :)

grmbl grmbl... aardbei... ;) Ik heb er een fluff van gemaakt (30 gram poeder, 150 gram water) ... vond het vreselijk sterk/zoet ruiken toen ik begon te mixen en zag het duister in, maar na een paar minuten viel het wel mee en was het een schitterende fluff geworden. De eerste hap vond ik zelfs ietwat flauw, maar een handje rozijnen maakte het helemaal af (beetje bijt is belangrijk anders blijft het toch voornamelijk lucht). Deed me zelfs een beetje denken aan Haagse bluf (eiwit, suiker, bessensap) dat mijn moeder vroeger wel eens maakte. Niet dat ik er een pot van zal kopen, maar toch niet slecht.

PS: beetje kwark erdoor gedaan ... maakte het nog een heel stuk beter (beetje dikker, lekker koud).

Bedankt voor je review! :)

Is dit trouwens ook te combineren met magere kwark? of heb je dan teveel langzame eiwitten?

Nee hoor, dat is geen probleem. :)

dankjulliewel heb ze binnen gekregen

Graag gedaan! :thumbs:

Eindelijk getest,me sample was al een paar dagen binnen maar kwam niet aan toe, maar jullie hebben jullie zelf overtroffen met dit product, vergeleken met de oude is dit gewoon een geschenk uit de hemel drinkt lekker weg en smaakt lekker .
De oude moest ik kauwen en moeite doen voordat ik het weg kreeg.
Heb ze net naast mekaar gezet om te vergelijken, had nog beetje over van de oude versie

Dank je wel voor je complimenten! Het is inderdaad een flinke verbetering en daar zijn wij dan ook trots op. :)

Bedankt voor de samples ik heb berry blast en chocola geprobeerd. Het is goed te mixen wordt minder dik als de oude vind ik persoonlijk wel jammer had met de oude versie het idee dat het meer vulde. Wat mij ook opval is dat al jullie nieuwe smaken veel zoeter zijn zelf gebruik ik bijna helemaal geen zoetigheid dus de smaak vind ik minder.
Zeker mensen die van zoet houden die de smaken testen :eek:

:o Ik beken. Ik ben een zoetekauw! :D

Net gevraagd of ik een sample kan krijgen hopen dat het nog geldt :D

Natuurlijk kan dat nog! Ik zal het direct verwerken. :)

-Leon

Leon, ik heb 28 september mijn PM verstuurd en nog niets ontvangen :(
Stuur ik best een nieuwe PM of nog enkele dagen wachten? :)

hey ik heb precies het zelfde gast
paar dage gelede pm gestuurd niks binneg ehad.

en nou net dat ik nieuwe whey moet hebben plus een nieuw pre supplement :P

me portomonee schreeuwt!

Stuur nog maar keer dan. :)

-Leon

Ik heb 27ste pm gestuurd.
Heb 'em vandaag binnen gekregen:).
Miss wat geduld;).

OT:
Berryblast: Heerlijk!
Chocolade smaak: Heerlijk! Wel maar de helft van kunnen oplepelen.Huisgenoot had de andere helft tijdens een kort onbewaakt moment al snel binnengesmikkeld.
Zo lekker is het dus.

Ik heb 27ste pm gestuurd.
Heb 'em vandaag binnen gekregen:).
Miss wat geduld;).

OT:
Berryblast: Heerlijk!
Chocolade smaak: Heerlijk! Wel maar de helft van kunnen oplepelen.Huisgenoot had de andere helft tijdens een kort onbewaakt moment al snel binnengesmikkeld.
Zo lekker is het dus.

Goed om te horen! Bedankt voor de complimenten! :)

-Leon

hallo,

ik ben hier nieuw vandaag.
ik wou ook wel graag een sample, maar ik moet mijn adres sturen naar pm.
misschien een gekke vraag, maar hoe doe ik dat?
wat betekent pm?

Druk op de naam van Body&Fitshop (links), en dan staat er "stuur er een privé bericht" of druk op [Link niet meer beschikbaar]

iets te laat maat heb vandaag al een pot besteld van 64 :P hehe ik drink de shakes grotendeels omdat ik ze lekker vind. en ik het gezonder vind dat een ****ing mc donalds drankje:P

sinds ik de officele body en fit shop topic nie ken vinde post ik het hier.

vandaag Magnificent sample geprobeerd. fruit nog wat .

nog nooit zo iets goors gedronken .

wat doet het eigenlijk? (( heb het na me training ge dronken))

Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Damn zelfs beter dan AAS -.-

Ik heb nog steeds niks ontvangen :( en eerste dag PM gestuurd :scratch:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven