Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem altijd chocolade van Isolaat Perfection en heb die nu van Micellar Casein Perfection geprobeerd maar het heeft niet mogen smaak. Beetje dikke pap achtig en kreeg het laatste beetje niet meer weg. Helaas, maar toch bedankt voor de samples.![]()
Straks de Berry Blast proberen. :dIk vind de chocolate juist heerlijk.Straks de Berry Blast proberen. :d
Ik was er bij de eerste dag bij en hier ook nog niets (belgie), raar![]()

Ze zijn gisteren toegekomen, bedankt hiervoor!
Die heb ik gisteren geprobeerd, best wel lekker!![/QUOTE]
Dank je!
---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 14:59 ----------
kan ik al Pm-en als nieuw lid zijnde? Je moet toch 10x iets schrijven voor je dat kan? Ik probeer het eventjes. Ik zal een mooie review schrijven als het lekker is.
Oh, ik had al 22 berichten geschreven zag ik. Dus is gelukt./// (bericht bewerkt)///
Bericht ontvangen
Ik vind de chocolate juist heerlijk.Straks de Berry Blast proberen. :d
Thanks!!
Ik heb laatst de samples ontvangen, bedankt hiervoor.
Zal ze binnenkort keer proberen, review post ik hier.
Dank je! Mag ook in het review topic als je wilt
---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 15:01 ----------
Heb ook van het begin een PM gestuurd en nog niets ontvangen. Volgens mij werken er bodybuilders bij de post![]()
Woon je in BE, dan kan het wel kloppen. Stuur mij anders nog maar even een PM.![]()
He BFshop. waar staat eigenlijk de samenstelling van Micellar Caein perfection? Ik heb het op jullie site niet terug kunnen vinden
http://www.bodyenfitshop.nl/micellar-caseine/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-perfection

De tabbladen met; Gebruik, Ingredienten e.d. staat rechtboven. Veel mensen kijken erlangs dus we gaan dit met de aankomende site update duidelijker aangeven
Micellar Casein Perfection![]()
ok top! ja niet echt dudielijk aangezien het bij whey perfection onderaan staat. Dus dan ga bij andere producten ook op die plek zoekenDe tabbladen met; Gebruik, Ingredienten e.d. staat rechtboven. Veel mensen kijken erlangs dus we gaan dit met de aankomende site update duidelijker aangeven
Micellar Casein Perfection![]()
De tabbladen met; Gebruik, Ingredienten e.d. staat rechtboven. Veel mensen kijken erlangs dus we gaan dit met de aankomende site update duidelijker aangeven![]()

Ik vond inderdaad nooit wat van voedingswaardes terug![]()

Super shake alleen vind ik dat aarbei minder goed oplost als de cookies.

heb ze vandaag ontvangen ga vanavond berry blast eens proberen
Laat maar weten