AndroidHealthClinic

Shocking News Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb de PM gestuurd! Heb gevraagt voor Chocolate Caramel en Strawberry/Kiwi, hopelijk krijg ik die smaken binnen:)

Heb de PM gestuurd! Heb gevraagt voor Chocolate Caramel en Strawberry/Kiwi, hopelijk krijg ik die smaken binnen:)

Chocolate Caramel is ook 1 van mijn favoriete smaken:)

Met Whey Perfection pak je de Whey van de beste producent in Europa, gekoppeld aan de lekkerste smaken en de beste prijs. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit anders meer.:)

Nou doe mij dan ook maar, kan gelijk bij de bestelling die ik net geplaatst heb:D

Nou doe mij dan ook maar, kan gelijk bij de bestelling die ik net geplaatst heb:D

Kijk! Dank je, voor de order!!!:) morgen in huis.

Met Whey Perfection pak je de Whey van de beste producent in Europa, gekoppeld aan de lekkerste smaken en de beste prijs. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit anders meer.:)

Donders goeie actie

Leuk vermits ik net aan het kijken was naar (oa) de Whey perfection om eens met eiwitsupplementen aan de slag te gaan! :p

PM komt er zo aan!

Leuk vermits ik net aan het kijken was naar (oa) de Whey perfection om eens met eiwitsupplementen aan de slag te gaan! :p

PM komt er zo aan!

Superr:D Whey Perfection is genieten tot de laatste slok!:)

veel smaken, ben benieuwd :)

Benieuwd hoe Stracciatella en Ice Coffee smaakt.

top actie weer hoor

Pm is verstuurd! Super actie.

Whey perfection altijd besteld, raak nu wel uitgekeken op wat smaken.. Durf het alleen niet aan meteen een hele pot te bestellen van sommige nieuwe smaken! Indien mogelijk zou ik graag de watermelon en de sweet apple proberen!

Whey perfection altijd besteld, raak nu wel uitgekeken op wat smaken.. Durf het alleen niet aan meteen een hele pot te bestellen van sommige nieuwe smaken! Indien mogelijk zou ik graag de watermelon en de sweet apple proberen!

Ik ga direct mijn best voro je doen weer:)

Gratis geld! PM komt er aan. Mooie actie.

Zou graag berry blast en neutraal een keer proberen.

Lekker hoor, composing pm...

Wow mooie actie!

Mooie actie!

Direct 2 (voor mij dan) nieuwe smaken besteld, mooie manier om direct smaken toe te voegen / uit te sluiten :D

TOP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven