MuscleMeat

Griekenland op ploffen. Euro bijna dood

ben je depri ofzo jij komt alleen maar met extreem slecht nieuws vuile zwartkijker

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Iedereen met hersens wist dat de euro geen goeie optie was , ookal zeiden ze dat alles goedkoper ging worden. Grappig want alles is net veel duurder geworden sinds de euro. Alleen daarvoor mag je hem al afschaffen van mij.

Die hele Euro is een groot debakel, ik heb geen eens zin om uit te leggen hoezo :)

Ze moeten al die achterlijke landen niet toelaten. Maar het zal zo'n vaart niet lopen, al geloof ik niet dat het de belastingbetaler niks gaat kosten. Al het geld wat Europa te besteden heeft komt immers van belastingen..

Ze moeten al die achterlijke landen niet toelaten. Maar het zal zo'n vaart niet lopen, al geloof ik niet dat het de belastingbetaler niks gaat kosten. Al het geld wat Europa te besteden heeft komt immers van belastingen..

waardeloze landen idd :D voegt niets toe aan de EU, alleen maar gezeik

Wat een gezeik over de euro. Zonder de euro zouden veel Europese landen zwarte sneeuw gezien hebben tijdens deze crisis, grote kans dat er dan van je eigen munt niet veel was overgebleven.

Griekenland moet gewoon eens grondig hun boeltje gaan aanpakken en die nest ambtenaren buitengooien. Communistische toestanden hebben nooit gewerkt en maken elke economie/samenleving kapot.

Guldens ??? Hoe bedoel je oudbollig :o

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
gast kap ff met die bullshit......
laatste maand gaat het net weer de goede kant uit allemaal.........dit nieuws zou 1 maand terug beter op zijn plek geweest zijn. En dan nog gaat het nergens over om te denken dat de euro weg gaat :roflol:

De euro rouleert, het is internationale solidariteit die ons bindt als een groter machtsblok. En alsnog zullen de VS en China ervan doorgaan met de voorhoede van nieuwe ontwikkelingen op tal van terreinen waarbij Europa achter deze twee reuzen aanloopt zonder haar eenduidige Europese beleid.

Allen gokkasten weer ombouwen , leuk.
Vreemd dat ik daar aan denk :o

Allen gokkasten weer ombouwen , leuk.
Vreemd dat ik daar aan denk :o

Micro economie van de gewone man. Tijdens een referendum stemt 80 procent van een bevolking ook vaak tegen macro economische hervormingen vanwege dat soort klein burgerlijke percepties waarop hun doorslaggevende argument voor de besluitvorming exclusief wordt gemaakt.

Daarom is directe democratie een farce.

Ohw, wacht. Het is Geenstijl.

Dé denktank op het gebied van uw monetaire mogendheden. En helemaal als ze een prof die op RTLZ is geweest citeren.

Arme pieperds die roepen dat 'alles duurder' is. Ten eerste heet dat 'inflatie'. En dat ten tijde van de prijzenoorlog in de supermarkten veel prijsniveau's onder dat van de gulden doken vergeten we voor het gemak maar.

Het hele zooitje flikkert enkel in elkaar wanneer het vertrouwen in de euro tot het nulpunt daalt, een marginale economie als Griekenland zal de EU niet kapot maken.

Terug
Naar boven