Fitness Seller

Griep!

Veel hangt toch gewoon af van hoe je u op die welbepaalde moment voelt, ni?
Als je je goed voelt, zal je hoogstwaarschijnlijk niet ziek worden van die prik.
Voel je je minder (beetje grieperig, maar nog niet echt de griep, enkel wat symptomen) en je laat dan die prik zetten ... dan zou je wel eens goed ziek kunnen worden.

Alé, heb ik me laten vertellen é, weet zelf niet of er veel van waar is.
Mijn oma had diabetes en kreeg dus ook de griepprik. Na de prik voelde zij zich zo grieperig, dat het volgens haar een gewone griep leek. Waarom dan een prik halen? (nu keek zij alleen naar wat zij ervaarde, niet wat volgens een arts beter zou zijn.)

Ikzelf weet verder ook niet hoe het met die prik zit, ik hoef hem niet en mag hem zelfs niet.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx all! Gaat iets beter, maar merk toch, dat mijn concentratie nog niet optimaal is.:D

Volgens mij heb ik al weer 6 weken salmonella. Zware antibiotica voor gehad 2 weken geleden, maar nog niet over. Vandaag weer na de dokter daarna ziekenhuis. Uitslag krijg ik volgende week. Het blijft gewoon klote!

Yep, hier vallen ze ook met bosjes neer van de griep...

Heb altijd zulke last van me gewrichten en lichte botpijn als ik griep heb joh... ben ik gewoon gek, of...
IIG, sterkte, beterschap, opnemen die vrije dagen, schooldagen, wat dan ook ^^

ik snap het niet, iedereen lijkt ziek mar als je naar de echte cijfewrs kijkt is het nog geen 10 op de 1000 mensen die griep hebben, wat weer heel weinig lijkt

Ik ook een paar weekies terug. was voor mijn doen ook een pittige, keelonsteking met een dag of 2 koorts. Mss ook verstrekt doordat ik aas gebruik.

iedereen van harte beterschap ik ben er bijna van af 3 dagen echt ziek in bed gelegen kan nu alleen nog maar beter gaan (alhoewel nog steeds motig)
ga vanavond ook gewoon weer trainen want de studie loopt gewoon door
groetjes

Ik heb er me altijd verzet tegen een griepvaccin. Ik was van mening dat enkel kinderen en ouderen er baat bij hebben
Heb echter 3 weken plat gelegen en een enorme achteruitgang in mijn training opgelopen (wedstrijdvoorbereiding)
Volgende jaar ga ik het wel laten toedienen.

Ik was ook nooit ziek .... is de laatste tijd wel anders :(

Heb niet heel vaak wat , maar toch regelmatig wat gekwakkel..

Hoe kun je salmonella op lopen ?

vooral rauwe eieren en rauwe kip (of rauwe groenten die na de rauwe kip worden klaargemaakt op dezelfde plank) eten, ook verse chocomousse of verse mayonnaise waarin rauwe eieren verwerkt worden

Ik lig ook plat met de griep (dag 3). Ik haat ziek zijn :mad: Echt frustrerend gewoon. Ik leef super gezond, eet gezond, sport veel en toch word ik ziek! Mijn twee zussen (die het absoluut belachelijk vinden dat ik KT doe) wrijven dat er dan graag in.

het ergste is dat ik amper iets door mijn keel krijg en dat ik al die spieren voel smelten als sneeuw voor de zon :treuren: Bovendien wil ik echt wel snel genezen, want vrijdag ben ik jarig en ik heb echt geen zin om ziek in bed te liggen op mijn verjaardag.

Ik lig ook plat met de griep (dag 3). Ik haat ziek zijn :mad: Echt frustrerend gewoon. Ik leef super gezond, eet gezond, sport veel en toch word ik ziek! Mijn twee zussen (die het absoluut belachelijk vinden dat ik KT doe) wrijven dat er dan graag in.

het ergste is dat ik amper iets door mijn keel krijg en dat ik al die spieren voel smelten als sneeuw voor de zon :treuren: Bovendien wil ik echt wel snel genezen, want vrijdag ben ik jarig en ik heb echt geen zin om ziek in bed te liggen op mijn verjaardag.

sterkte ;)
als je al3 dagen de griep hebt, duurd het niet meer zolang hoor, zo erg zullen je spieren wel niet smelten :aai:

Ik ben gvd nog steeds ziek. Afgelopen weekend ging het wat beter, dus ik weer wat dingen doen. Tot ik zondagavond weer een koortsaanval kreeg. Nu hoest ik me longen uit mijn lijf de hele tijd, voel ik me niet fit en ben ik zo slap als een vaatdoek.
Begin er n btje moe van te worden.:mad:

k*t voor je kerel

hoop dat je er snel bovenop bent :thumbup:

mooi klote is dat man, bij mij is het meestal na 1 a 2 daagjes wel over, nouja, hopen dat het snel over gaat.

mooi klote is dat man, bij mij is het meestal na 1 a 2 daagjes wel over, nouja, hopen dat het snel over gaat.

Dat is dan wss een verkoudheidje. Een echte griep duurt meestal wel iets langer. Ik heb het 6 jaar geleden gehad en toen was ik ruim 2 weken echt goed ziek. Nu heb ik het weer, maar is het wel iets minder heftig dan toen (gelukkig). Ik hoop, dat het binnen een paar dagen toch wel wat minder gaat worden.....
Thanx iig bro's!

Dat is dan wss een verkoudheidje. Een echte griep duurt meestal wel iets langer. Ik heb het 6 jaar geleden gehad en toen was ik ruim 2 weken echt goed ziek. Nu heb ik het weer, maar is het wel iets minder heftig dan toen (gelukkig). Ik hoop, dat het binnen een paar dagen toch wel wat minder gaat worden.....
Thanx iig bro's!
hm ja zou ook kunnen, ben gelukkig zelden ziek, laatste keer was 2 jaar geleden geloof ik. ik heb nu m'n hele schoolcarriere 2 keer niet naar school kunnen gaan door ziekte (verzuimbriefjes schetsen uiteraard een ander beeld, maar daar hebben we het niet over :P )

2 weken is wel ****ing lang voor een griepje, ik zou echt gek worden, hele dag een beetje in je bed liggen word je ook niet echt beter van.

Terug
Naar boven