AndroidHealthClinic

Grip trainen

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
Waardering
235
Lengte
1m80
Hoi allemaal,
Ik wil graag mijn grip ook een beetje gaan ontwikkelen, want die is echt achterlijk slecht, maar kan ik dan zo'n Heavy Gripper kopen, want ik heb al moeite met reps maken met die scapino gevallen, dus ik denk dat zelfs de HG100 al niet te doen is dan??? Iemand ideeën?

Laatst bewerkt:
Mischien de Captain of Crush Guide, Sport of Trainer? Die zitten nog onder de CoC #1

• Topic Starter Topic Starter
Oké, en waar haal ik die? Of moet ik gewoon de HG100 halen en eerst meer deadliften/pinch holds of hoe dat heet doen voor de grip?:D

Ik denk dat je met die 100 gerust wel kan beginnen hoor.

Ik heb hem zelf nooit gehad, maar 150 was voor mij goed om te starten.

Had nu wel geen zwakke grip maar zeker ook geen heel sterke.

Oké, maar een 14-jarige moet dus wel de HG100 kunnen sluiten? (knijpkracht: 45kg)

O, ik had even niet naar je leeftijd gekeken.
heb de HG100 nooit gehad maar op die leeftijd kan het misschien toch nog iets te zwaar zijn om te starten.

Dus hier durf ik me niet goed over uit te spreken.

Oké :p

Knijpkracht 45kg vond ik toch wel indrukwekkend dus ik dacht hm met me 14 jaar :p

Toch bedankt, iemand nog een aanrader kwa gripper?

Oké :p

Knijpkracht 45kg vond ik toch wel indrukwekkend dus ik dacht hm met me 14 jaar :p

Toch bedankt, iemand nog een aanrader kwa gripper?

He Larsie,

Een HG100 is prima te doen.
Mijn vriendin sluit hem ook (net), dus een 14-jarige moet daar zeker mee overweg kunnen.;)

Groeten,
Bas

Oké, dan ga ik die dus zo snel mogelijk bestellen :D

Plus, sterker worden op zich in de gym gaat al veel doen.

Kan helaas de gym nog niet in. (>16 in nl), train dus thuis met slechts een bankje, een barbell, dumbbells en 91kg aan gewicht. Niet veel materiaal maar goed kan misschien een basis opbouwen zodat ik op mijn 16de de gym in kan :D

Wat dacht je van static holds en pinches ipv grippers die je waarschijnlijk niet behoorlijk dichtkrijgt?!

Kan helaas de gym nog niet in. (>16 in nl), train dus thuis met slechts een bankje, een barbell, dumbbells en 91kg aan gewicht. Niet veel materiaal maar goed kan misschien een basis opbouwen zodat ik op mijn 16de de gym in kan :D

Er zijn hier genoeg sportscholen waar je onder de 16 gewoon binnen komt en je op je gemak laten trainen.

Wat dacht je van static holds en pinches ipv grippers die je waarschijnlijk niet behoorlijk dichtkrijgt?!
Krijg hem redelijk gemakkelijk dicht, setjes ermee maken gaat wel dus als ik hier klaar mee ben over naar de HG150 :D
Alhoewel ik dat niet meteen doe want mijn linkerhand krijgt hem nog niet helemaal dicht.

Laatst bewerkt:
Krijg hem redelijk gemakkelijk dicht, setjes ermee maken gaat wel dus als ik hier klaar mee ben over naar de HG150 :D
Alhoewel ik dat niet meteen doe want mijn linkerhand krijgt hem nog niet helemaal dicht.

Goed gevonden, ik vind het ook belangrijk dat beide handen gelijk opgaan, je hebt niets aan 1 sterke hand en 1 zwakke.

Pas op, griptraining is verslavend.

Terug
Naar boven