Fitness Seller

Groeien

Scarface1

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen...zat vandaag een beetje op het forum te lezen...nu las ik 2 dingen

1. Hoe langer je bent hoe meer testosteron je hebt gehad in je puberteit...

2.hoe dikker je polsen hoe meer aanleg je hebt voor bb...

Nu ben ik 1m77 polsen van 18 cm omtrek en was best laat in de puberteit...nu ben ik wie ik ben,maar altijd leuk om te weten waar je een beetje naar kan streven...

f**k... heb echt dunne polsen

Greg Nuckols heeft dit een keer uitgelegd, het maakt nauwelijks wat uit als je iets meer of minder test aanmaakt dan een ander. Het gaat pas verschil maken als je anabolen gebruikt en daarmee grote dosissen extra test in je lichaam dauwt. Dunne polsen zouden erop kunnen wijzen dat je ecto bent, en ecto's hebben inderdaad iets minder aanleg om dikke spiermassa aan te maken. Als je kleiner bent, lijk je veel eerder buff dus die 1.77 werkt enigzins in je voordeel (als je het een voordeel zou kunnen noemen om klein te zijn).

Maar lekker boeiend allemaal, iedereen kan buff worden met de juiste voeding/training en instelling.

• Topic Starter Topic Starter
Oke...ik moet zeggen dat ik wel best een atletisch lichaam heb...ik denk...ectomorf/mesomorf mengsel...

18 is best dun voor een pols omtrek maar ik moet zeggen dat ik dat bij de helft van de jongens zie...

Het zou leuk zijn, maar kan ik kwa botstruktuur nog wat groeien.. ben 21 net geworden maar was best wel laat in de puberteit...ik geloof dat ik pas op mijn 16e net een paar miniplukjes onder mijn oksel begon te krijgen..

(Beetje onzeker) maar vragen kan altijd op zoon forum...

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Ff een toevoeging..je hoort sommige mensen zelfs zeggen dat ze van nature zoon hoge test hebben..dat ze spiermassa aankomen door bijna niks te doen..

Hallo iedereen...zat vandaag een beetje op het forum te lezen...nu las ik 2 dingen

1. Hoe langer je bent hoe meer testosteron je hebt gehad in je puberteit...

2.hoe dikker je polsen hoe meer aanleg je hebt voor bb...

Nu ben ik 1m77 polsen van 18 cm omtrek en was best laat in de puberteit...nu ben ik wie ik ben,maar altijd leuk om te weten waar je een beetje naar kan streven...

1. dat is niet waar testesteron sluit juist de groeischijven hoe minder test hoe langer je word.

1: Volgens mij is dit juist het groeihormoon wat de groeischijven stimuleert tot de aanmaak van cellen.

1 en 2 beiden onzin.

Meer testosteron en of andere hormonen zoals groei hormonen is wel beter voor kracht- en spiergroei maar hoe groot je uiteindelijk zal worden ligt verder geheel aan hoe je traint en hoe je voeding is.

1 en 2 beiden onzin. Meer testosteron en of andere hormonen zoals groei hormonen is wel beter voor kracht- en spiergroei maar hoe groot je uiteindelijk zal worden ligt verder geheel aan hoe je traint en hoe je voeding is.

Toch geen onzin hoor. Groeihormonen worden toegediend wanneer er een storing in het groeiproces is geconstateerd. Zolang iemand nog niet is uit gegroeit, kan extern groeihormoon toedienen de lengtegroei positief beinvloeden. Groeihormoon heeft als effect dat het onder andere de productie van IGF-1 stimuleert en dit heeft weer invloed onder andere de botgroei.
Daarbij zorgt groeihormoon niet voor spiergroei (hypertofie), maar voor spiertoename, hyperplasie/celdeling

Terug
Naar boven