Fitness Seller

My 130 pound life

Ik ben wel opgehouden, moet nog over het stand lopen dus dat helpt dan wel. Toen ik even gestopt was met vapen kwam het see food dieet nogal om de hoek kijken, ik paf nog even door tot ik terug ben van vakantie en dan is het geen ramp, ziet toch niemand meer dan.

Een beetje wel.
weet niet wat je suppleert, maar Collageen, Glucosamine, MSM, Chrondoitine kan helpen bij gewrichts/pees klachten. Ben je al eens bij fysio geweest ?
Zou zonde zijn als je iets erger maakt, dan het nu al is.

Als ik een tip mag geven voor de smith haken die terug schieten.
Neem 1 of 2 oude veters mee (of gewoon een stukkie touw)
En bind dat dan om de haken heen zodat ze niet terug kunnen schieten..
(als dat type smith het toelaat natuurlijk)

Ik ben wel opgehouden, moet nog over het stand lopen dus dat helpt dan wel. Toen ik even gestopt was met vapen kwam het see food dieet nogal om de hoek kijken, ik paf nog even door tot ik terug ben van vakantie en dan is het geen ramp, ziet toch niemand meer dan.

Een beetje wel.
Aaaah heb je vakantie?
Strand? Waar? NL? Of buitenland?

Veel plezier in ieder geval!

In, succes met het verder behalen van je doel!

• Topic Starter Topic Starter
weet niet wat je suppleert, maar Collageen, Glucosamine, MSM, Chrondoitine kan helpen bij gewrichts/pees klachten. Ben je al eens bij fysio geweest ?
Zou zonde zijn als je iets erger maakt, dan het nu al is.
Collageen neem ik wel. Ja ben ik regelmatig geweest en heb ook wel periodes gehad dat ik een paar weken rust heb genomen en wat oefeningen moest doen. Is ook zeker zonde, dus doe niet te gek en luister naar mn lichaam.

Als ik een tip mag geven voor de smith haken die terug schieten.
Neem 1 of 2 oude veters mee (of gewoon een stukkie touw)
En bind dat dan om de haken heen zodat ze niet terug kunnen schieten..
(als dat type smith het toelaat natuurlijk)
Zo uit mn hoofd lijkt me dat niet mogelijk, zal eens kijken in het echt, thx voor de tip.

Aaaah heb je vakantie?
Strand? Waar? NL? Of buitenland?

Veel plezier in ieder geval!

Nog niet, over een week ga ik naar Albanië. Thx!

In, succes met het verder behalen van je doel!
Welkom!

Welkom fit mom💪

😘 We missen je 🫶💪

Deze week 5 trainingen afgerond, fijn volgens schema. Niet echt op mn eten gelet, wel eiwitten geteld, maar het is misschien ook maar goed dat ik niet uitgehongerd naar Albanië vertrek. Heb een beetje geprobeerd hetzelfde te blijven, zodat ik me niet schaam op het strand. Ben niet zo vaak op vakantie geweest, de keren dat ik ben geweest ging ik wel naar de gym en gingen mn shakes etc mee. Ga ik dit keer niet doen, ik hou het bij wandelen en zwemmen en gewoon normaal voedsel en even alles rust geven, heb toch wat pijntjes her en der.

Laatste 2 trainingen:

Lower:

Squat paused:
10 x 20
10 x 30
3 x 8 x 40

Bridge:
15 x 60
22/18/15/15 x 100

Cable kickback:
4 x 20 x 27

Cable abduction:
3 x 20 x 9

Lying leg curl:
15/14/11/9 x 23

Leg ext:
20 x 50
13/12/11/11 x 59

Calf raise:
12/10/7/7 x 55
13 x 30

Upper:

Plate loaded incl press:
2 x 15 x 10
12 x 30
10/9/9/9 x 40

Db fly:
4 x 15 x 8

Cable row:
7 x 45
15/12/12/11 x 36

Db press:
12 x 10
2 x 12 x 12
3 x 7 x 14
20 x 10

Reverse lat:
12 x 41
12/10/8/7 x 45

Side raise:
20 x 6
3 x 12 x 8

Hammer front raise:
3 x 12 x 6

Incl curl:
12 x 8
11/10/9/9 x 10

Oh triceps:
15/10/9/9 x 14

Face pull:
4 x 15 x 18

Push down:
15/14/14/13 x 23

Cable hammer curl:
15/12/10/10 x 23

Merk wel dat de hormonen beginnen te werken, voel me echt goed en en merk ook dat ik sterker ben in bepaalde periodes tijdens mn cyclus. Na mn vakantie nog een korte cut en dan eens zien wat er gebeurt bij een klein overschot. Moet dan wel weer gaan wegen en tracken, maar ja dat moet dan maar. Als ik nu al het woord calorie zie staan heb ik al zo'n afkeer van alles wat bij deze sport komt kijken🤣.

Of misschien nog beter waar ik dan weer laatst achter kwam bij mijn smith machine is de haken vaste te maken met ankle straps
Klinkt als allerlei toestanden, dan kan ik beter een losse barbell pakken 🤣. Kom er anders niet onder en bij jou, die haken zijn toch voor de veiligheid zodat je niet geplet wordt?

Lying leg curl:
15/14/11/9 x 23

Leg ext:
20 x 50
13/12/11/11 x 59
Even om het te begrijpen
Bijv leg ext.
Jij doet dus 20 x 50 kg
En je volgende setjes zijn
Dan
13 x 59 kg
12 x 59
Etc etc
5 setjes dan hè

En alles wat jij neerzet..is dus zo

Ben jij dan 2 uur in de sportschool ?

Even om het te begrijpen
Bijv leg ext.
Jij doet dus 20 x 50 kg
En je volgende setjes zijn
Dan
13 x 59 kg
12 x 59
Etc etc
5 setjes dan hè

En alles wat jij neerzet..is dus zo

Ben jij dan 2 uur in de sportschool ?
Klopt helemaal. Meestal eerst opwarmen en voelen hoe het voelt. Deze training duurde een uur en 5 min, probeer meestal niet langer dan 1,5 uur in de gym te zijn.

Is deze manier een sort variatie om je spier te triggeren?

Raakt je spier gewend (dus geen uitdaging) als je gewoon 4x 8x kg doet
Per set verhoog ik met kgs

Ik zou dood gaan met dat opwarmen en dan de sets nog doen.
Dan komt er toch teveel pomp vooraf ..aahhh en dat is dan dat befaamde failure bij de volgende sets..

Denk ik 😂

Is deze manier een sort variatie om je spier te triggeren?

Raakt je spier gewend (dus geen uitdaging) als je gewoon 4x 8x kg doet
Per set verhoog ik met kgs

Ik zou dood gaan met dat opwarmen en dan de sets nog doen.
Dan komt er toch teveel pomp vooraf ..aahhh en dat is dan dat befaamde failure bij de volgende sets..

Denk ik 😂
Nee niet echt, gewoon opwarmen, zit niet echt een systeem achter, gewoon waar ik zin in heb. Jaaaa werksets 3x12 en ook 4x8 is hier verboden dus dan doe ik dat nog maar soms. Probeer meestal tot failure te gaan, behalve bij pijn en ok ook niet als ik lui ben.

Klinkt als allerlei toestanden, dan kan ik beter een losse barbell pakken 🤣. Kom er anders niet onder en bij jou, die haken zijn toch voor de veiligheid zodat je niet geplet wordt?
TOESTANDEN!?!?! :D
Ik heb deze in mijn home gym staan.
Zitten van die verstelbare safties onder de stang zeg maar.
Dus als ik de haken vast zet met iets van een ankel strap ofzo dan is het soort van van zwevende stang.
En daarbij ben ik best lening dus ik kom er wel onder hoor.
Keanu Reeves Matrix GIF by PeacockTV

TOESTANDEN!?!?! :D
Ik heb deze in mijn home gym staan.
Zitten van die verstelbare safties onder de stang zeg maar.
Dus als ik de haken vast zet met iets van een ankel strap ofzo dan is het soort van van zwevende stang.
En daarbij ben ik best lening dus ik kom er wel onder hoor.
Keanu Reeves Matrix GIF by PeacockTV
En hoe ga je die twee safetys weg krijgen terwijl je onder de bar ligt om diep genoeg te kunnen zakken met een hip thrust?

@CatDog als je al Squats vooraf doet of andere leg oef, hoef je niet zo op te warmen.

@CatDog als je al Squats vooraf doet of andere leg oef, hoef je niet zo op te warmen.
Hoeft niet perse nee, vind het wel fijn even te voelen hoe het voelt en een beetje extra op te warmen 😄. Zijn trouwens meer mn kniebanden dan mn gewrichten, ben eens de kelder ingevallen en zo'n dingen.

In en succes! 🍀

Terug
Naar boven